اخبار داغ

رسول صادقی:

ما در مجموعه آموزش و پرورش آذرشهر فضای محبّت و همدلی دیدیم

ما در مجموعه آموزش و پرورش آذرشهر  فضای محبّت و  همدلی دیدیم
صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در بازدید از مدارس آذرشهر:اگر بخواهیم در سنین بالا از نعمت سلامتی بهره مندباشیم از کودکی و نوجوانی باید توشه و ذخیره برداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان  بمنظور ارزیابی از مدارس و واحدهای ورزشی منطقه آذرشهر  در آموزش و پرورش آذرشهر حضور یافتند. در این بازدید که پاشایی و حکیمی از کارشناسان اداره کل صادقی را همراهی می کردند ، از فعالیتهای حوزه تربیت بدنی و سلامت مدارس ابتدایی اتحاد و نمونه فاطمیه و شبانه روزی امام حسن (ع) و سالن های ورزشی تختی و محدثه بازدیدشد. صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع بندی نتایج ارزیابی امروز گفت: آنچه که ما در مجموعه آموزش و پرورش آذرشهر دیدیم فضای محبّت و صمیمیّت و همدلی در این شهرستان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

رسول صادقی بعد از بازدید مدارس و واحدهای ورزشی آذرشهر گفت: اگر بخواهیم در سنین بالا از نعمت سلامتی بهره مندباشیم بایستی از کودکی و نوجوانی توشه و ذخیره برداریم.

,

وی تصریح کرد: قبلاً اهتمام همه ما در آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای گذر از ماراتن سختی به نام کنکور بود ولی خوشبختانه امروزه دیدگاه اصلاح شده و همه به این نتیجه رسیده ایم که سلامتی در زندگی دانش آموزان و معلمان از همه چیز مهم تر است.

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه