اخبار داغ

عصبانیت سایت ضد انقلاب از واکنش جالب دختر میر حسین به نتانیاهو

عصبانیت سایت ضد انقلاب از واکنش جالب دختر میر حسین به نتانیاهو
فرزند میرحسین موسوی در واکنش به سخنان نتانیاهو و ادعای دوستی‌اش با مردم ایران در قالب نوشته ای اعلام داشته که ملت ایران نیازی به دلسوزی های کودک کُشان صهیونیست ندارد و هیچ گاه یک غریبه دروغگو را وارد حیطه مشکلات خود نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه انقلاب نیوز ؛ زهرا موسوی در یادداشت خود آورده است : "دستان ما به یمن با هم بودن آنقدر پر است که آشکار و پنهان به سوی بیگانه درازش نکنیم. این ما هستیم که خط سرخ شهیدانمان را فراموش نکرده و نمی‌کنیم."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه انقلاب نیوز ,
وی همچنین مدعی شده است: "جنبش سبز، جنبش مهربانی و حیات و بخشش است. بنابراین نمی‌تواند صاحبان مرگ و نیستی را دوست بدارد. جنبش سبز نسبتی با بیگانه ندارد چنان‌که با خشونت‌ورزان نسبت ندارد، چنان‌که با ربایندگان و تاراج‌برندگان ثروت ملی نیز نسبتی ندارد."
پس از این واکنش دختر میر حسین موسوی برخی از رسانه های ضد انقلاب و وابسته به سرویس جاسوسی اسرائیل به شدت از این لحن پاسخ دختر میر حسین موسوی به نتانیاهو عصبانی شده و به فحاشی و توهین به وی روی آورده اند."
,
,

سایت ضد انقلاب خبرنامه گویا وابسته به سرویس جاسوسی اسرائیل در پاسخی تند از شدت عصبانیت از لحن پاسخ دختر میر حسین موسوی به نتانیاهو آورده شما فقط از طرف خودتان صحبت می کنید نه از طرف ملت ایران!
,
,

 این در حالی است که تا چند روز قبل از دختر میر حسین به عنوان دختر رهبر آزادی بخش ایران یاد می کردند و حال سخنانش شده یک فرد عادی که هیچ تفاوتی نمی کند!
,
,

خبرنامه گویا در پاسخ به زهرا موسوی نوشته است : "شما از طرف مردم ایران صحبت نمى کنید صحبت هاى شما بیشتر از طرف مردم فلسطین و حزب الله لبنان و گروه هاى تروریست ضد اسراییل است... شما بیشتر از این که به فکر منافع مردم ایران باشید همان طور که از نوشته تان هم پیداست به فکر مردم و کودک و بزرگ فلسطین و جهان اسلام هستید..."
,
,
 
,
, ,

در ادامه نیز آورده شده است: "در سایت کلمه واکنش تان را به سخنان نخست وزیر اسراییل آقاى نتانیاهو را خواندم و بسیار متاسف و متاثر شدم. متاسف و متاثر شدم که اولا بر خلاف فرمایش تان به جاى یک ملت و یک مملکت سخن گفته اید و ثانیا بسیار بى مناسبت و بى پروا و در سطحى که سطح شما نیست سخن گفته اید.بحمدالله در جمهورى اسلامى، چیزى که فراوان است دشمنى و پرخاشگرى و هجوم و حمله به این و آن است. یعنى امریکا جنایتکار است، اسراییل غاصب است، ترامپ وحشى است و نتانیاهو هم که از روز ازل آدمکش و شکنجه گر و غاصب سرزمین فلسطین بوده است.همین ها کافى ست که ما خط فکرى مان را شکل دهیم و بر اساس آن حرف بزنیم و عمل کنیم؛ حرف هایى تکرارى و بى فایده، و اعمالى که ما را به سلک وحشیان روى زمین در مى آورند..."
,
,

این تناقض گویی ها و ایضاً واکنش دختر میر حسین موسوی و عصبانیت ضد انقلاب و سردرگمی اردوگاه ضد انقلاب  در حالی است که روزی شعار جنبش سبزی ها نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود که گوش فلک را با آن کر کردند و امروز پس از گذشت چند سال از تحمیل یک فتنه بزرگ دختر میر حسین موسوی به این شکل لب به سخن گشوده و این گونه تند نسبت به اسرائیلی ها دشنام می دهد .
,
,

برائت جستن از بیگانگان به خصوص اسرائیل جنایت کار اگر چه بسیار خوب است اما امروز دیگر دردی را دوا نمی کند چرا که روزی در خیابان های تهران و در اوج فتنه ی تحمیل شده به نظام و انقلاب اسلامی مردم که ثمره خون هزاران شهید بوده است ، شعار نه غزه نه لبنان سر می دانند و با بیگانگان هم پیمان بودند و این آشکاری حمایت جویانه و هم پیمانی در سخنان و رفتار و عمل دو طرف موج می زند و امروز بدین سبک شاهد برائت جستن میر حسین موسوی از بیگانگان هستیم .
,
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه