اخبار داغ

جذب کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات فرهنگ سازی شود

جذب کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات فرهنگ سازی شود
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات برای بسیاری از مردم پوشیده است از این رو باید فرهنگ سازی کمک های مردمی در راستای توسعه بازسازی عتبات عالیات در جامعه نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سید حسن حسینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات نخستین بار و در سال 82 به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: از مهمترین ماموریت های این ستاد جذب و افزایش کمک های مردمی برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در نجف اشرف، کاظمین، سامرا و سوریه می باشد.

,

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: 95 درصد بازسازی ها به اتمام رسیده و در حال حاضر اقدامات بازسازی بیشتر بر روی توسعه اماکن مقدسی است که در 4 شهر نجف اشرف، کاظمین، سامرا و سوریه قرار دارند.

,

وی ادامه داد: در این میان برای بازسازی صحن حضرت زهرا(س) 220 هزار متر مربع در نظر گرفته شده و باید از توان و نبوغ مهندسین اسلامی در راستای تکمیل این سازه بهره گیریم.

,

وی خاطر نشان کرد: باید مسئولان استای در راستای آگاهی سازی مردم جهت شرکت در امر افزایش کمک های مردمی گام های جدی برداشته و ما را در اجرای هر چه بهتر وظایف ستاد یاری کنند.

,

حسینی ادامه داد: خیرین و افراد علاقه مند برای شرکت در بازسازی و توسعه عتبات عالیات کمک های نقدی خود را می توانند به شماره حساب 103033535007 بانک ملی واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه