اخبار داغ

عملیات علیه گروه تروریستی کمونیست ترکیه؛

پلیس ترکیه 10 کمونیست مسلح را دستگیر کرد

پلیس ترکیه 10 کمونیست مسلح را دستگیر کرد
پلیس ترکیه 10 تن را به جرم حمایت مالی و تأمین انسانی یک گروه تروریستی-کمونیستی در استانبول و تونجلی دستگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، گروه‌های تروریستی-کمونیستی که همراه با شکل گیری دولت شوروی برای برهم زدن امنیت جهان، تجزیه کشورها و خنثی کردن دینی-مذهبی مسلمانان به وجود آمده‌اند، به دلیل نقص اطلاعاتی و امنیتی حکومت ترکیه هنوز هم بلای جان این کشور شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

گروه‌های تروریستی-کمونیست‌ها با شستشوی مغزی مردم ساده لوح به صورت سازمان‌ یافته از گروه‌‌های تجزیه طلب خاورمیانه مانند گروه تروریستی کارگران کردستان (پ.ک.ک) حمایت کرده و گروه‌های تجزیه طلب را حمایت مالی و تأمین انسانی می‌کنند.

,

در این میان آمریکا که از ابتدای شکل‌گیری کمونیسم مخالف این مکتب بوده است، اکنون به بزرگ‌ترین حامی پشت پرده پ.ک.ک و دیگر گروه‌‌های کمونیستی-تروریستی تبدیل شده است.

,

به گزارش خبرگزاری دولتی ترکیه، پلیس این کشور در عملیات ضد ترور خود در استانبول و تونجلی 10 تن را به جرم حمایت مالی و تأمین انسانی گروه تروریستی TKP/ML-TİKKO یا (حزب کمونیستی ترکیه/مارکسیست لنینیست-ارتش متشکل روستایی کارگری ترکیه) دستگیر کرده است.

,

بعد از ترور دادستان استانبول و نصب پرچم‌های کمونیستی در محل قتل وی، حکومت ترکیه این گروه‌ را در لیست تروریستی خود قرار داده است.

,

به گزارش فرمانداری تونجلی، عملیات ضد ترور علیه گروه تروریستی کمونیستی ترکیه/مارکسیست لنینیست-ارتش متشکل روستایی کارگری ترکیه توسط پلیس این کشور به صورت جدی شروع شده است.

,

جرم افراد دستگیر شده به این صورت گزارش شده است: "عضو بودن به گروه تروریستی مسلح"، "تأمین انسانی گروه تروریستی"، "تأمین مالی گروه تروریستی"

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه