اخبار داغ

در نشست صمیمی ورزشکاران باخرزی با فرماندار مطرح شد:

گلایه ورزشکاران باخرزی از کمبود امکانات ورزشی

گلایه ورزشکاران باخرزی از کمبود امکانات ورزشی
تعدادی از ورزشکاران شهرستان باخرز، از کمبود امکانات اولیه ورزشی در این شهرستان گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سلام باخرز، جمعی از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی شهرستان باخرز در دیدار با فرماندار این شهرستان که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد، از کمبود امکانات ورزشی انتقاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

امیر افضلی عضو تیم کشتی باچوخه شهرستان باخرز در این رابطه گفت:متأسفانه کشتی گیران باخرزی در محیطی بسیار نامناسب تمرین می کنند و این موضوع بر سلامت آنها تأثیر گذاشته است.ما استعدادهای بسیار خوبی در رشته کشتی داریم که در صورت فراهم شدن شرایط اولیه همچون یک سالن مناسب تمرین، میتوانند در سطح کشور بدرخشند.

,

محمدرضا اسدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان باخرز هم در این نشست به نبود یک سالن ورزشی استاندارد در شهرستان اشاره کرد و گفت:متأسفانه تاکنون قولهای زیادی توسط مسئولین به جامعه ورزش شهرستان داده شده است ولی هیچوقت این قولها عملی نشد و این موضوع موجب ناامیدی ورزشکاران باخرز شده است.

,

وی افزود:شهرستان باخرز از نظر امکانات ورزشی، زیر خط فقر قرار دارد، در حالیکه استعدادهای بسیار خوبی در باخرز وجود دارد که در صورت توجه میتواند شکوفا شود.

,

در ادامه این جلسه، جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز به طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت:متأسفانه در طی سالهای قبل، به طرح های ورزشی شهرستان باخرز توجهی نشده بود که با پیگیری های انجام شده، اعتبارات بسیار خوبی برای اتمام این طرح ها در نظر گرفته شده است و امیدواریم در آینده بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از آنها باشیم تا مشکل فضای ورزشی در شهرستان، تا حدودی برطرف شود.

,

اتمام استخر شنا و آغاز ساخت گود کشتی باچوخه از دیگر طرح هایی بود که حسن زاده به آنها اشاره کرد و افزود:با اعتباری که برای استخر شنا در نظر گرفته شده است، تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود.در خصوص گود کشتی باچوخه نیز، اقدامات اولیه انجام شده و به زودی شاهد کلنگ زنی آن هستیم تا یک مکان بسیار  خوب برای کشتی گیران باخرزی را در شهر باخرز فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه