اخبار داغ

طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در سراب/ ۲۲ دستگاه ماهواره تحویل بسیج شد

طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در سراب/ ۲۲ دستگاه ماهواره تحویل بسیج شد
بیش از ۲۲ خانوار در ماه جاری با تحویل دستگاه های ماهواره به حوزه مقاومت بسیج شهید باکری سراب گیرنده دیجیتال دریافت کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, مسلم میرزازاده, فرمانده حوزه مقاومت شهید باکری یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن را شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و افزود: دشمن سعی دارد با استفاده از این ابزار در زندگی مردم رسوخ پیداکرده و باعث تغییر الگوی زندگی و اعتقادات جوانان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: در ماه جاری با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و استفاده از ظرفیت روحانیون در مناسبت های مختلف، آگاهی افراد نسبت خطرات دجالواره  بیش از ۲۲ دستگاه ماهواره  داوطلبانه توسط مردم تحویل حوزه و  پایگاه‌های مقاومت بسیج شد.

,

میرزازاده  ادامه داد: در همین راستا به افرادی که ماهواره خود را تحویل می دهند دستگاه های گیرنده دیجیتال داده می شود.

,

وی اظهار داشت: آگاهی و اشراف خانواده‌ها نسبت به خطرات و آسیب‌های دجالواره، شیوه درست بیان این خطرات، مخاطب شناسی، برنامه‌ریزی دقیق و مشورت، اقدام عملی و شروع بیان این خطرات در درون خانواده‌ها و جامعه پنج گام مهم و کارساز در جهت مقابله با این گنداب فساد است که بایستی توسط همه افراد بخصوص جوانان و نوجوانان اجرا شود.

,

فرمانده حوزه شهید باکری یادآور شد: برای افرادی که ماهواره و تجهیزات آن را به‌صورت داوطلبانه تحویل می دهند هیچ‌گونه پرونده قضایی تشکیل نمی شود و نام آنها نیز فاش نمی شود.

,

میرزازاده در پایان با اشاره به خطرات ماهواره در خانواده تصریح کرد: خانواده ها با تحویل داوطلبانه ماهواره ها گام مهمی در جهت رشد و شکوفایی خانواده خود در تمام زمینه های اجتماعی فراهم می آورند.

,

گفتنی است وی اظهار داشت : این اقدام داوطلبانه در راستای طرح جایگزینی گیرنده دیجیتال با ماهواره در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراب اجرا شده است .

,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
 
انتهای پیام/
,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه