اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پیگیری حاثه پلاسکو در مجلس/سازمان هایی که باید از فعالیت در اماکن غیر ایمن مانع می شدند پاسخگو باشند

پیگیری حاثه پلاسکو در مجلس/سازمان هایی که باید از فعالیت در اماکن غیر ایمن مانع می شدند پاسخگو باشند
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس عوامل حادثه پلاسکو را در دو بخش علل وقوع و مدیریت بحران پیگیری خواهد کرد و در همین رابطه عوامل سازمان هایی که باید از فعالیت در اماکن غیر ایمن مانع می شدند مسئولند و باید پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی بهادری در گفت و گو با " بوتیا نیوز " در رابطه با اقدامات مجلس در خصوص حادثه پلاسکو و جلوگیری از حوادث مشابه در سایر نقاط کشور گفت: مجلس عوامل این حادثه را در دو بخش علل وقوع و مدیریت بحران این حادثه پیگیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با بررسی علل وقوع حادثه  است می توان با عوامل مشابه مقابله کرد و در همین رابطه عوامل سازمان هایی که باید از فعالیت در اماکن غیر ایمن مانع می شدند مسئولند و باید پاسخگو باشند.

,

بهادری با تشریح فعالیت مدیریت بحران در حادثه پلاسکو، تصریح کرد: در بحث مدیریت بحران با اینکه عده ای می دانستندکه یک مخزن گازوئیل بزرگ در داخل ساختمان است نباید به آتش نشان ها اجازه می دادند داخل ساختمان شوند لذا حرکت جدی جدی در این زمینه صورت نگرفت و تعداد قابل توجهی از آتش نشانان ما در آنجا سوختند.

,

وی بیان کرد: از آنجایی که مسئول مدیریت بحران شهر تهران، با شهردار است،مقدمات گزارش کمیسیون عمران هم همین سوال از شهردار است که حال باید فرصت داد که گزارشات کامل تر جمع آوری و بعد از جمع بندی مجلس اقداماتی انجام شود.

,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع چنین حوادثی ضروری است اظهار کرد: آتش سوزی همیشه هست و مدیریت بحران باید این مسائل را مدیریت کند و با جمع آوری اطلاعات دقیق از ساختمان های فرسوده و سایر مواردی که باعث می شود جان هم وطنان ما به خطر بیفتد از وقوع حادثه پیشگیری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه