اخبار داغ

وحیدی

46 معتاد متجاهر در شیروان دستگیری شد

46 معتاد متجاهر در شیروان دستگیری شد
فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری 46 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر با اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،سرهنگ مسعود وحیدی  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : برنامه های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شیروان، مرحله دیگری از طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و پرخطر اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: در جریان این طرح 42 معتاد متجاهر و 2 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

,

وحیدی  در ادامه مهمترین هدف اجرای این گونه طرح ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتندی مردم عنوان و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، بر تقویت این همکاری ها تاکیدکرد.

,

وی  با اشاره به اینکه خرده فروشان موادمخدر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، اظهار داشت: معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با بلای خانمانسوز اعتیاد به موادمخدر و سوداگران مرگ هرگز تعطیلی ندارد.

,

انتهای پیام /م الف 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه