اخبار داغ

تبعات دستور غیر قانونی وزارت کشور به استانداری ها؛

اولین جلسه ستاد انتخابات به محوریت رئیس کمیته تبلیغاتی روحانی برگزار شد / سایه شوم ابلاغیه جنجالی وزارت کشور بر سر انتخابات

اولین جلسه ستاد انتخابات به محوریت رئیس کمیته تبلیغاتی روحانی برگزار شد / سایه شوم ابلاغیه جنجالی وزارت کشور بر سر انتخابات
اولین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری در حالی برگزار شد که بر بی طرفی مجریان انتخابات در اجرا تاکید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، اولین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری در حالی برگزار شد که بر بی طرفی مجریان انتخابات در اجرا تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

این تاکید در حالی است که وزارت کشور در ابلاغیه ۱۹ ماده ای خود معاون سیاسی و امنیتی استانداری ها به عنوان رییس ستاد انتخابات را به عنوان رییس یک کمیته تبلیغاتی و رسانه ای منصوب کرده است.

,

 

,

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه نیز به تبعیت از این ابلاغیه (جزئیات  را اینجا بخوانید) باید ماهانه گزارشی از مستندها ، کلیپ ها، بنر ها و اقدامات تبلیغاتی که عملا کار ستاد انتخابات روحانی است را به وزارت کشور گزارش دهد.

, اینجا بخوانید,

 

,

جای این سوال وجود دارد که رییس کمیته تبلیغاتی یک کاندیدا چطور می تواند رییس ستاد انتخابات نیز باشد؟ آیا این رویه بی سابقه در دولت یازدهم زمینه سلب اعتماد از دولت را تقویت نمی کند؟

,

 

,

بسیج امکانات دولتی برای تبلیغ رییس جمهور روحانی از جمله دستورات وزیر کشور در آستانه انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه