اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

۸۰ درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی در آذربایجان شرقی حل شده است

۸۰ درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی در آذربایجان شرقی حل شده است
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ۸۰ درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی حل شده و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم تمام مشکلات این حوزه را حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، اظهار کرد: هدف اصلی این کارگروه، مدیریت و سامان‌دهی جمع‌آوری، دفع و بازیافت پسماندهای شهری، بیمارستانی و پسماندهای ویژه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی افزود: با کمک سازمان پسماند شهرداری تبریز از طریق فراخوان بخش خصوصی، جمع‌آوری و دفع پسماندهای مطب‌ها و کلینیک‌های خصوصی نیز انجام می‌شود.

,

پورمهدی تصریح کرد: ماشین‌های لجن‌کش در شهر تبریز نیز با مشکلاتی مواجه هستند که مقرر شد با  نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست، مکانی برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

,

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ما به دنبال سیاست‌گذاری کلی در کارگروه استانی هستیم و عمده فعالیت‌های اجرایی بر عهده کارگروه‌های شهرستانی خواهد بود.

,

پورمهدی در پایان با قدردانی از دستگاه قضایی استان در بحث پیشگیری از عوامل تهدیدکننده سلامت، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسوولان استان بر این باورند که سلامت مردم از همه امور بالاتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه