اخبار داغ

برای همدردی با آتشنشانان؛

بوکانی ها در همدردی با شهدای اتش نشان پلاسکو گل کاشتند+تصاویر

بوکانی ها در همدردی با شهدای اتش نشان پلاسکو گل کاشتند+تصاویر
مردم بوکان همراه و همگام با دیگر هموطنان خود در سراسر کشور به پاس ادای احترام به شهدای اتش نشان و تجلیل از همکاران پرتلاش آنان در جمع اتش نشانان این شهر حاضر و از زحمات و جان فشانی های آن ها در کمک همه جانبه از مردم با گذشتن از جان خود قدردانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، با انتشار خبر آتش سوزی و به دنبال آن فروریختن ساختمان پلاسکو در روز 30 دی ماه و به شهادت رسیدن تعدادی از آتش نشانان فداکار تهرانی، غم و اندوه سراسر کشور ایران را فرا گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,
,

ایرانیان که در طول تاریخ سربلند خود همیشه در غم و شادی هم سهیم بودند و همیشه باهم بودن را تجربه کردند این بار نیز با شنیدن حادثه ساختمان پلاسکو  یک رنگ و یک صدا هم دردی خود را حادثه دیدگان این اتفاق تلخ اعلام کردند.

طی چند روز گذشته مردم ایران زمین برای ابراز همدردی در هر شهری که بودند به سراغ آتشنشان های خود رفتند تا با اهدا شاخه گل و روشن کردن شمع،  ضمن تسلی خاطر آتشنشانان غیور در غم از دست دادن همکاران پرتلاش آن ها ، از زحماتشان تشکر و قدردانی کنند.

مردم بوکان نیز از این قائده مستثنی نبود و همراه و همگام با دیگر هموطنان خود در سراسر کشور به پاس ادای احترام به شهدای اتش نشان و تجلیل از همکاران پرتلاش آنان در جمع اتش نشانان این شهر حاضر و از زحمات و جان فشانی های آن ها در کمک همه جانبه از مردم با گذشتن از جان خود قدردانی کردند.

فرمانده سپاه بوکان و بسیجیان این شهر جزء اولین افرادی در کشور بودند که خود را به ایستگاه مرکزی آتش نشانی این شهر رساندند تا ضمن ادای احترام به شهدای پلاسکو با اهداء شاخ گل نیز از تلاش و زحمات آتش نشانان این شهر تجلیل کردند.

بعد از این دیدار معنوی بسیاری دیگر از مردم بوکان نیز در صنف های گوناوگون خود را به ایستگاه شماره یک اتش نشانی رساندند تا ضمن گرامی داشت و ادای احترام به شهدای آتش نشان از زحمات پیش قراولان مبارزه با آتش در این شهر نیز قدردانی کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

 

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه