اخبار داغ

همزمان با دهه مبارک فجر؛

«جشن انقلاب» در امامزاده های لرستان برگزار می شود

«جشن انقلاب» در امامزاده های لرستان برگزار می شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از 12تا22بهمن ماه در امامزاده های شاخص استان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از 12تا22بهمن ماه در امامزاده های شاخص استان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با اشاره به برگزاری «جشن انقلاب» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه استان، گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام خجسته است.

,

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به درخواست اعزام 300مبلغ از استان قم، اظهار داشت: در این ایام مبلغان حوزه علمیه جهت برگزاری مراسمات مذهبی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

,

حجت الاسلام عباس زاده، فضاسازی تبلیغاتی، آذین بندی، برپایی خیمه های معرفت، غبارروبی قبور مطهر شهدا و شرکت در راهپیمایی22بهمن را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد.

,

وی با اشاره به مقارن بودن ایام دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، بیان کرد: برنامه های عزاداری ویژه ایام فاطمیه در بقعه های متبرکه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه