اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو؛

هرکجا جریان لیبرالیسم قدرت گرفت شکست خوردیم/ برخی دولت‌مردان به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار مسئولین قبلی هیچ کاری نکرده‌اند

هرکجا جریان لیبرالیسم قدرت گرفت شکست خوردیم/ برخی دولت‌مردان به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار مسئولین قبلی هیچ کاری نکرده‌اند
سعیدی گفت: در برهه‌های مختلف، هنگام قدرت گرفتن جریان لیبرالیسم پس‌رفت داشته‌ایم و از اهداف خود دور مانده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی صبح امروز در جلسه ستاد کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یادوخاطره‌ی شهدای انقلاب اظهار کرد: شرایط ما خاص و ویژه است در حالی برای جشن‌‌های انقلاب و بزرگداشت ایام الله دهه فجر آماده می‌‌شویم که شرایط منطقه بحرانی بوده و هجمه‌ها از سوی دشمنان علیه ایران افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دشمنان از زمان شکل‌گیری انقلاب سعی کرده‌اند نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و اثبات کنند مدیریت دینی نمی‌‌تواتد روابط اجتماعی فرد و جامعه را اداره کرده و ساختار سیاسی شکل دهد.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم با بیان اینکه عمر 38 ساله انقلاب و نظام نمایانگر این است که در هرجایی مدیریت انقلاب اسلامی ماندگار است، متذکر شد: در هرجا جریان لیبرالیسم قدرت گرفته و خواسته است نقش ایفا کند، شکست خورده‌ایم؛ جریانی که از ابتدای انقلاب باور نداشت که انقلاب با محوریت دین و اسلام می‌تواند حکومت برپا کرده و کشور را اداره کند‌، لذا هر زمان قدرت گرفته‌اند محور حرکت را به سمت دیگر برده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی تاکنون در هر عرصه‌ای وارد شده، موفقیت داشته است، به طور مثال بحران‌های اولیه انقلاب را که به یاد می‌آوریم، مدیریت انقلابی را می‌بینم که با رهبری امام و پیروان صادق ایشان که به انقلاب و آرمان های آن باور داشتند، نگذاشتند کشور از دست برود؛ این مدیریت انقلابی را پس از آن نیز در هشت سال دفاع مقدس دیدیم.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس به حمایت برخی از کشورها در دوران جنگ تحمیلی از ایران اشاره کرد و توضیح داد: خیرا در مجلس نامه‌‌ای امضا کردیم تا کشورهایی را که در بدترین شرایط از ما حمایت کرده‌اند را فراموش نکنیم، سوریه، کره شمالی و لیبی از جمله کشورهایی بودند که علی‌رغم نداشتن توان بالا، پستیبان ما بودند.

,

وی تاکید کرد: کسانی که در دولت هستند نباید طوری صحبت کنند که انگار در گذشته هیج اتفاقی نیفتاده است،  این بنای بد در سال 76 گذاشته شد و برخی عنوان کردند از ابتدای انقلاب تا حال هیچ کاری انجام نشده است؛ انقلاب و نظام کارهای زیادی انجام داده و نباید آن‌ها را فراموش کرد، لذا اینکه دائم گفته شود فلانی‌ها نتوانسته‌اند کاری انجام دهند و در کارنامه من هم چیزی وجود ندارد درست نیست.

,

سعیدی با اعلام اینکه رسانه‌های معاند در تلاش‌اند تا یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند، بیان داشت: باید دولت‌مردان و مسئولین از دستاوردهای انقلاب و اقدامات شایانی که انجام داده‌اند برای مردم بگویند.

,

وی تصریح کرد: 132 کارد سایبری را کنگره آمریکا علیه ایران تجهیز کرده و دشمن به زیر ساخت‌های فناوری ما نیز نفوذ نموده است، نسل جوان در معرض تهدید جدی است و عده‌ای می‌خواهند تمام دستاوردهای نظام دینی را ضرب در صفر کنند. 

,

این نماینده مجلس دهم اذعان داشت: ستاد دهه فجر باید یک جهت‌گیری در جهت جلب دستاوردهای انقلاب و نظام داشته باشد؛ باید نشان دهیم کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم؛ بعد از سی و هشت سال، جریان منفوری در کشور آنقدر جرأت پیدا کرده است که بازیگری که در معمای شاه نقش ایفا کرده بگوید شما را تا آخر عمر بایکوت خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: جشنواره فجر برای شناساندن هنرمند و هنر متعهد و انقلابی بوده است، باید مراقبت کنیم زاویه پیدا نشود تا هنرمند انقلابی ما به سمت دیگری نرود و کسانی جای او را بگیرند که ذره‌ای نسبت به انقلاب دلسوزی ندارند.

,

سعیدی با بیان اینکه در برنامه ششم مجلس تلاش شده تا بالای 130 مورد برنامه به دستگاه‌ها پیشنهاد شود، اعلام کرد: با اجرای این پیشنهادات موانع و مشکلاتی که در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های فرهنگی وجود دارد برطرف می‌گردد.

,

وی با اشاره به اینکه جریانی از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد فاصله انداختین بین ما با آرمان است، متذکر شد: فاصله از آرمان‌ها و اهداف، سم مهلک و خطرناکی است، اگر انقلاب شتاب دارد به خاطر این است که به سمت اهداف و آرمان‌ها پیش می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه