اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ترامپ معادلات سنتی آمریکا و اروپا را دستخوش تغییر خواهد کرد/ مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد

ترامپ معادلات سنتی آمریکا و اروپا را دستخوش تغییر خواهد کرد/ مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دنیا با چالش بزرگی به نام ترامپ روبه رو است، گفت: مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، حجت الاسلام والمسلمین هادی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: دنیا با چالش بزرگی به نام ترامپ روبه رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه، , دای سرخه,

وی تصریح کرد: سخنان رییس جمهور جدید آمریکا بسیاری از معادلات و ساختارهای سنتی امریکا و اروپا را دستخوش تغییر خواهد کرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: باید دید ترامپ تا چه حد بر اجرای عقایدش جدی است و از سویی بعضی ها نیز در امریکا و اروپا ترامپ را فرصتی برای بازنگری در سیاستهای این کشور در قبال آمریکا و دیگر کشورهای جهان می دانند.

,

ادعای حقوق بشری آمریکا و اروپا دستاویزی برای فشار به دیگر کشورها

, ادعای حقوق بشری آمریکا و اروپا دستاویزی برای فشار به دیگر کشورها,

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مسلمانان مظلوم میانمار و منطقه روهینگیا گفت: در قرنی که ادعای حقوق بشری آمریکا و اروپا گوش فلک را کر کرده است؛ شاهد نسل کشی مسلمانان در میانمار هستیم.

,

وی تصریح کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که حقوق بشر فقط دستاویزی برای اروپا و آمریکا برای فشار به دیگر کشورهاست و مظلومان عالم از حمایت قطع نامه های سازمان ملل برخوردار نمی شوند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهارداشت: فاجعه بارترین رفتار اروپاییان آنجاست که آنها برای ژست انسانیت و تمدن حقوق حیوانات را محترم می شمارند؛ ولی زنده سوزانده شدن 20 هزار انسان بی گناه فقط به خاطر مسلمان بودن برای آنها هیچ دغدغه ای ایجاد نمی کند.

,

مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد

, مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد,

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: حضور مسلمانان و موضع گیری مشترک آنها در قبال این جنایات باید  جدی تر و مؤثرتر صورت پذیرد.

,

وی منطقه با اشاره به نشست آستانه گفت: دنیا دید که موضعگیری ایران در قبال جنگ سوریه و عراق درست ترین، منطقی ترین، عادلانه ترین و البته انسانی ترین موضعگیری بود.

,

این کارشناس سیاسی بیان داشت: راه حل سیاسی و دوری از جنگ و همچنین گفتگوی سوری سوری از همان ابتدا حرف ایران بود و امروز با از دست رفتن جان هزاران انسان و خرابی های وحشتناک دنیا به این نتیجه مهم رسیده است، امید است این نشست راهی تازه و جدی برای حل بحران سوریه باشد تا منطقه و جهان از بروز جنگهایی به مراتب سختتر در امان بماند. 

,

سیاست های مشابه دو رئیس جمهور آمریکا«ترامپ و اوباما»

, سیاست های مشابه دو رئیس جمهور آمریکا«ترامپ و اوباما»,

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه سیاست ترامپ بسیار شباهت به سیاست های رئیس جمهوری اسبق آمریکا اوباما دارد، گفت: یکی از مواضع ترامپ اخراج مسلمانان از آمریکاست و بارها این موضع خود را تکرار کرده است و باید گفت این موضعگیری مسلمانان را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه