اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران:

مرکز امداد و نجات جاده ای باجگیران دردهه فجر افتتاح می شود

مرکز امداد و نجات جاده ای باجگیران دردهه فجر افتتاح می شود
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران گفت: با استقرار واحد ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه واحد های چهار گانه راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر؛ مرکز امداد و نجات جاده ای باجگیران تکمیل و آماده بهره برداری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نیک اختر، مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران در گفتگو با قوچان خبر با اشاره به تکمیل مرکز امداد و نجات جاده ای این شهر گفت: از سه ماه پیش و با فعال شدن  اورژانس و انتقال واحد پلیس راه از راهدارخانه تیوان درگز  به این مرکز، ارائه خدمات جاده ای به شهروندان و مسافران آغاز شده است که با استقرار واحد هلال احمر شاهد تکمیل تیم امداد و نجات جاده ای در محور ترانزیتی قوچان - باجگیران - درگز می باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با اشاره به نقش مهم هلال احمر در امدادرسانی افزود: هلال احمر باجگیران با تجهیز مرکز مذکور و استقرار تیم امداد و نجات متخصص، می تواند نقش بسیار مهمی در امدادرسانی به حادثه دیدگان و کمک رسانی به مسافران و گردشگران داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه این مرکز در دهه فجرافتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای باجگیران با ۲۰پرسنل راهدار و با بهره مندی از ۱۵ دستگاه ماشین آلات برفروبی در قالب ۳ تیم راهداری، بیش از ۵۰۰ کیلومتر ازراه های ترانزیتی بخش باجگیران را تحت پوشش دارد.

,

نیک اختر تصریح کرد: طی دو ماه گذشته، شهر مرزی باجگیران شاهد ۱۰ جبهه هوای بارشی برف بوده و تا کنون بیش از ۸۵۰هزار متر مکعب عملیات برفروبی و ۸۰۰ تن شن  و نمک پاشی جهت بازگشایی راه های مواصلاتی  انجام شده است.

,

مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای باجگیران در پایان تاکید کرد: مرکز امداد و نجات جاده ای باجگیران همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح و بصورت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه