اخبار داغ

بخشدار ریگ ملک:

بارندگی های اخیر در میرجاوه هیچ خسارتی نداشته است/تمام راه های مواصلاتی به دهستان ها باز است

بارندگی های اخیر در میرجاوه هیچ خسارتی نداشته است/تمام راه های مواصلاتی به دهستان ها باز است
بخشدار ریگ ملک گفت: بارندگی های اخیر در بخش ریگ ملک هیچ گونه خسارتی نداشته است ، تمام راه های مواصلاتی به دهستان ریگ ملک و روستاهای اطراف آن باز است و خودروها به راحتی تردد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار ریگ ملک در گفت و گو با لادیز، اظهار کرد: بارندگی های اخیر در بخش ریگ ملک هیچ گونه خسارتی نداشته است ، تمام راه های مواصلاتی به دهستان ریگ ملک و روستاهای اطراف آن باز است و خودروها به راحتی تردد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

علی سربیشگی با اشاره به تجربه سیل سال گذشته بخش ریگ ملک، افزود: سیل سال گذشته در بخش ریگ ملک ناشی از  جاری شدن آب های روان از سایر بخش ها به سمت ریگ ملک بود که با توجه به تجربه سال گذشته،تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد این اتفاق اندیشیده شد و در جلسه ستاد بحران شهرستان نیز هماهنگی های لازم برای آمادگی تمام دستگاه های اجرایی مربوط برای مقابله با سیل احتمالی انجام گرفت و برای جلوگیری از تکرار حادثه سیل سال گذشته، موانع موجود در مسیرها برداشته و تمام مسیرهای احتمالی خروج آب های روان بازگشایی شد، همچنین بندهای خاکی روستایی ترمیم و تقویت شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: تمام ادارات و دستگاه های اجرایی مربوط و همچنین دهیاران و روستاییان برای مقابله با شرایط بحرانی و وقوع سیلاب توجیه شدند تا در صورت تداوم بارش ها از آمادگی لازم برخوردار باشند.

,

 احسان الله ریگی بخشدار لادیز نیز در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: باران رحمت خداوند در شهرستان میرجاوه و بخش لادیز باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شده و تاکنون در سطح 25 پارچه آبادی و 3 دهستان هیچ گونه خسارتی نداشتیم و تمام راه های مواصلاتی به بخش لادیز باز و تردد در حال انجام است
وی افزود: کارکنان اداره راه و شهرسازی در منطقه حضور دارند و طبق آخرین گزارش رسیده  تمام راه های مواصلاتی حتی در در مناطق کوهستانی مانند روستای خارستان باز است و هیچ مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

,
,

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنی های صورت گرفته با ادارات و دهیاران، گزارش لحظه به لحظه وضعیت دهستان ها و راه ها به بخشداری ارسال می شود و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است، آب جمع شده در پشت سدهای بخش لادیز نیز قابل توجه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه