اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان خبرداد

برگزاری 30 گفتمان دینی در مدارس سرایان

برگزاری 30 گفتمان دینی در مدارس سرایان
مسؤل اداره تبلیغات اسلامی سرایان گفت: از ابتدای سال تحصیلی 30 گفتمان دینی در مدارس سرایان برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با سرایان بیدار، گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی موجب افزایش معلومات دینی و کاهش معضلات فرهنگی می شودوچون اکثر مخاطبان گفتمان‌های دینی، دانش‌آموزان و نوجوانان هستند لذا باید به کیفیت و اثر بخشی گفتمان‌ها توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی بر لزوم برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی به ویژه مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه گفتمان‌های دینی به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود و امکان پاسخگویی به شبهات جوانان مهیا است لذا روحانیون باید موضوعاتی را مطرح کنند که بر اساس نیازهای جوانان باشد.

,

سهرابی‌نژاد به موضوعات ارائه شده در گفتمان‌های دینی اشاره کرد و اظهار داشت: در گفتمان‌های برگزار شده به موضوعاتی از قبیل نقش نماز در کاهش آسیب‌ها و فضای مجازی، مباحث مهدویت و نقش نماز در تربیت دینی فرزندان پرداخته شده است.

,

وی از استقبال خوب والدین و دانش‌آموزان از گفتمان‌های دینی خبر داد و افزود: تداوم برگزاری گفتمان دینی در مدارس زمینه‌ساز افزایش خودباوری و کاهش خطاهای فکری نسل جوان می‌شود.

,

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی سرایان در ادامه اظهار داشت: گفتمان‌های دینی با حضور روحانیون بومی در سطح مدارس برگزار می‌شود.وهدف از برگزاری این گفتمانها نهادینه کردن فرهنگ نماز در میان دانش آموزان ، جوانان ونوجوانان می باشد.

,

چون ماز است که باعث از بین رفتن معضلات اجتماعی می شود.

,

وی از  مدرسه بعنوان  خانه دوم دانش آموزان یادکرد وگفت: نقش اول در تربیت فرزندان بر عهده والدین است که ما سعی داریم با برگزاری گفتمان‌های دینی نقش خانواده‌ها را تبیین و آنها را با روش‌های برقراری ارتباط با فرزندان آشنا کنیم.

,

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی بیان داشت: گفتمان‌های دینی در تمام مدارس روستایی و عشایری شهرستان در پایه‌های متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

,

 

,

, , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه