اخبار داغ

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان ناصر(ع) و یاسر(ع) تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به رفاه و آرامش روانی زائران

ضرورت توجه ویژه به رفاه و آرامش روانی زائران
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان ناصر(ع) و یاسر(ع) گفت: امنیت، رفاه و آرامش روانی زائران حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد با نگاه ویژه مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، محمد حسین جمشیدیان مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان ناصر(ع) و یاسر(ع)در نشست شورای فرهنگی امام زادگان با اشاره به مقوله امنیت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم آستان مقدس امامزادگان گفت: امنیت، رفاه و آرامش روانی زائران حائز اهمیت بوده و باید با نگاه ویژه مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: از ابتدای شروع مسئولیت تا کنون بیش از ده جلسه در خصوص موضوع امنیت در سطح آستان مقدس، فرمانداری شهرستان طرقبه شاندیز و استانداری خراسان رضوی تا مسئولین امنیتی ذی‌ربط در سطح شهرستان، استان و نماینده اداره کل اوقاف برگزار شده است.

,

 

,

جمشیدیان با بیان اینکه تجهیز دوربین‌های مدار بسته شده و تقویت کمی و کیفی سیستم‌های امنیتی در دستور کار قرار گرفته اظهار داشت: در دو مرحله تعدادی از خادمان هر شیفت توسط نیروهای انتظامی شهرستان آموزش‌های لازم را دیدند.

,

 

,

وی افزود: نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در زمان ازدحام زائران، تعطیلات تابستانه، مراسمات و ایام خاص به منظور جلوگیری از سرقت و تامین امنیت زائران اقدامات ویژه ای را صورت می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه