اخبار داغ

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

افتتاح 97 طرح روستایی و عشایری در استان سمنان

افتتاح 97 طرح روستایی و عشایری در استان سمنان
رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه‌فجر استان سمنان از افتتاح 97 طرح روستایی و عشایری همزمان با دهه‌فجر در این استان خبر داد و گفت: 47 طرح از سوی جهاد کشاورزی و 50 طرح از سوی کمیته امداد در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا میرزائیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرات با اشاره به نقش بی بدیل روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: روستاییان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش موثری داشتند که باید نقش آفرینی آنها معرفی و بازگو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرات,

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه‌فجر استان سمنان در ادامه افزود: باید به این جمعیت مولد یعنی روستائیان و عشایر توجه بیشتری صورت گیرد.

,

وی از افتتاح 97 طرح روستایی و عشایری  همزمان با دهه‌فجر در این استان خبر داد و گفت: 47 طرح از سوی جهاد کشاورزی، 50 طرح از سوی کمیته امداد در دهه فجر در سراسر استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

,

میرزائیان همچنین تصریح کرد: خانه های مستضعفان در استان سمنان از سوی کمیته امداد ساخته شده است که همزمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب در روستاها، اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر به مناطق روستایی کمتر توجه می‌شود و بیشترین تمرکز روی شهر صورت می گیرد.

,

میرزائیان، برگزاری مسابقات ورزش بومی، مسابقات شترسواری، دیدار با خانواده های شهدا، گلباران مزار شهدا، واکسیناسیون طیور، ویزیت رایگان دام و طیور، برگزاری مسابقات فرهنگی و... را از برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان سمنان عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه