اخبار داغ

با حضور 25 دانشگاه از سراسر کشور؛

مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور در سبزوار برگزار می شود

مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور در سبزوار برگزار می شود
معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزوار از برگزاری مسابقات هندبال دانشجویان دختر در این دانشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،علیرضا انتظاری معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزوار صبح امروزدر نشست خبری قبل از افتتاح بازی ها با اعلام این خبر اظهارداشت: بازی های هندبال دختران دانشجوی کشور با اعلام آمادگی 25 دانشگاه از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه این بازی ها از هفتم بهمن ماه تا 16در دانشگاه انجام خواهد شد ادامه داد: افتتاحیه بازی ها روز جمعه 8بهمن ماه و از ساعت 9صبح در محل مجموعه ورزشی دانشگاه اغاز می شود.

,

 

,

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزوار با بیان اینکه تیم هندبال دختران دانشگاه در دور گذشته این رقابتها به میزبانی مشهد توانست مقام سوم را بدست اورد تصریح کرد: میزبانی سبزوار موقعیت مناسبی است تا توانایی دانشگاه در حوزه ورزش ارتقا یافته و مقام بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کنیم.

,

 

,

انتظاری با اشاره به امکانات موجود در دانشگاه حکیم عنوان داشت: یکی از عمده دلایل کسب میزبانی این دوره از مسابقات امکانات موجود در دانشگاه است که سبب شده است تا دانشگاه حکیم به‌عنوان دومین دانشگاه بزرگ شرق کشور حائز کسب این موقعیت شود.

,

 

,

وی همچنین به تحصیل دانشجویان در رشته تربیت‌بدنی تا مقطع دکتری اشاره کرد و افزود: حضور این رشته در دانشگاه می‌طلبد تا زمین چمن مناسبی برای برگزاری مسابقات فوتبال نیز در دانشگاه ایجاد شود.

,

 

,

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزوار همچنین ادامه داد: حضور مسئولین وزارت در این مسابقات فرصت مناسبی برای آشنایی آن‌ها با امکانات دانشگاه و مساعدت برای افزایش آن است.

,

 

,

وی بابیان اینکه مسابقات در دانشگاه‌ها در سه رده مسابقات المپیاد مسابقات قهرمانی و مسابقات منطقه‌ای برگزار می‌شود اظهاردکرد: متأسفانه ورزش هندبال بدون هیچ دلیل منطقی از مسابقات المپیادی دانشگاه‌ها حذف‌شده است.

,

 

,

انتظاری ادامه داد: اعلام آمادگی 25 دانشگاه برای حضور در مسابقات نشان از پرطرفدار بودن این رشته ورزشی در بین دانشجویان دارد.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه