اخبار داغ

بسیاری از اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش و کانون های مساجد مشترک است

بسیاری از اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش و کانون های مساجد مشترک است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان امروز سه شنبه در نشست با معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه  اقدامات فرهنگی یکی از رسالت های  کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد اظهار کرد: خواستار همکاری بیشتر آموزش وپرورش استان با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قومس, قومس,

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های دهه فجر عنوان کرد: بی شک شناساندن  اهداف و آرمانهای انقلاب به نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری جشن های دهه فجر می باشد.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با بیان اینکه  بسیاری از اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش و کانون های مساجد مشترک می باشد عنوان کرد: هر دو نهاد در تربیت نسل جوان تلاش می کنند.

,

حدادیان با اشاره به اینکه  جذب حداکثری نسل جوان جامعه یکی از مهمترین هدفهای تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می باشد ابراز کرد: همچنین ارتقای غنای فرهنگی و دینی مساجد و مبارزه با تهاجم فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی  در راستای انتقال پیام و دستاوردهای انقلاب، در بین مردم می باشد گفت: اجرای طرح والفجر با موضوع حفظ و تفسیر سوره مبارکه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی توسط دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با اشاره به اینکه طرح والفجر در راستای آشنایی نوجوانان با مفاهیم قرآنی در زمینه پیروزی حق بر باطل اجرایی می شود اظهار کرد: مجری این طرح در استان کانون های فرهنگی هنری راسخون مسجد پنج تن آل عبا سمنان می باشد.

,

حدادیان در ادامه با بیان اینکه این طرح در سطح استانی برگزار می شود عنوان کرد: بخش مهمی از اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت، از طریق برقراری پیوند نظام‌مند میان مدارس و مساجد محقق می شود.

,

وی  از مهمترین اهداف اجرای طرح والفجر را آشنایی نوجوانان با وعده های قرانی در پیروزی حق بر باطل ،ترغیب جوانان و نوجوانان به حفظ موضوعی قران کریم، ایجاد فضای با نشاط قرانی در دهه فرخنده فجر،مداومت در همکاری با سفیران اسمانی ائمه جماعات جوان به عنوان مخاطب فاز تفسیر، درگیر نمودن نسل جوان در برنامه های فجر انقلاب عنوان کرد.

,

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این نشت با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش در بزرگداشت دهه مبارک فجر بسیار سنگین است گفت: ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری های شهدای انقلاب می باشد.

,

قاسم شریفی با بیان اینکه  در جهت ارتباط مستقیم دستگاه های فرهنگی باید تلاش هرچه بیشتری صورت گیرد  بیان کرد: تعامل دراجرای برنامه ها موجب بالا رفتن کیفیت آنها می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه