اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:

زیستن به سبک اسلام راه نجات انسان از فتنه های زمان است

زیستن به سبک اسلام راه نجات انسان از فتنه های زمان است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: زندگی به سبک اسلام بهترین راه نجات انسان از فتنه های زمان در همه اعصار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با محوریت سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: اسلام دین رأفت و مهربانی است و در همه ابعاد و وجوه مختلف زندگی بشریت دارای برنامه و راهکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه تأسی به دین اسلام و تمسک و چنگ زدن به دستورات آن که بهترین برنامه ها و اصولی ترین راهکارهای سعادت بشر را در دنیا و آخرت بیان کرده است، راهگشاست، گفت: زندگی به سبک اسلام بهترین راه نجات انسان در همه اعصار است به ویژه در عصری که تکنولوژی و مدرنیته شدن بر آن مستولی و غلبه یافته است و بسیاری از حرکات و سکنات انسانها بر مبنای آن قرار گرفته است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اظهار داشت: سبک زندگی به روش اسلام بهترین سبک زندگی است که ما به لطف مسلمان بودنمان و از همه مهمتر زیستن در زیر پرچم تشیع و ولایت از آن بهره می بریم و خوانده و شنیده و دیده ایم که انسان در پرتو قرآن سعادتمند است و در این پرتو از بسیاری از خطرات و آسیب های جنی و انسی در امان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین بخشی بیان داشت: سبک زندگی اسلامی اگر نجات بخش و الهام بخش نبود و سعادت را در پی نداشت دشمنان آن را نشانه نمی رفتند که تغییرش دهند و در اصول آن خدشه وارد کنند و خانواده و جامعه را از این نوع زیستن دور کنند.

,

وی تأکید کرد: در زیستن به سبک اسلام است که می توان علاوه بر سلامت روح سلامت جسم را نیز داشته باشیم چرا که برنامه اسلام برای زندگی فراگیر و گسترده است و برای راه رفتن، نشستن، خوردن، خوابیدن، سخن گفتن، سلامت ماندن از انواع و اقسام بیماری ها برنامه دارد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: سبک زندگی  اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر آن تأکید  کرده اند باید در جامعه به عنوان یک گفتمان مهم ترویج یابد و روز به روز زیستن به این سبک تأکید شود به ویژه برای نسل جوان و نوجوان امروز که بدخواهان و کینه توزان خواهان سلامت روح و جسمشان نیستند و آنها را با نوع جدیدی از زندگی یعنی سر بردن در گوشی های و جستار در تلگرام و اینترنت و وایبر و وی چت و غیره سرگرم کرده اند تا سبک زندگی شان را تغییر دهند آنگونه که می خواهند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه