اخبار داغ

سرپرست اداره ورزش و جوانان چگنی:

سرانه فضای ورزشی چگنی 38 سانتیمتر است

سرانه فضای ورزشی چگنی 38 سانتیمتر است
سرپرست اداره ورزش و جوانان چگنی گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان چگنی 38 سانتیمتر است که با بهربرداری از استخر شنا سراب دوره حدود 5 سانت به این سرانه اضافه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، مصطفی طولابی به روند احداث استخر شنای سراب دوره اشاره کرد و بیان داشت: قرارداد با پیمانکار بسته شده و با توجه به اعتباری که در دسترس است کار تا حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ، , مصطفی طولابی , به روند احداث استخر شنای سراب دوره اشاره کرد و بیان داشت: قرارداد با پیمانکار بسته شده و با توجه به اعتباری که در دسترس است کار تا حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.,

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چگنی با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان 38 سانتیمتر به ازای هر نفر است تاکید کرد: سرانه کشوری فضاهای ورزشی 74 سانتیمتر و سرانه فضاهای ورزشی لرستان 57 سانتیمتر است که سرانه فضاهای ورزشی شهرستان چگنی تقریبا نصف سرانه کشوری است.

,

وی افزود: لازم به ذکر است در سال 1390 سرانه ورزشی شهرستان چگنی فقط 3 سانتیمتر بوده که طی چند سال اخیر به 38 سانتیمتر رسیده است.

,

طولابی خاطرنشان کرد: پس از بهره برداری از استخر شنای سراب دوره حدود 5 سانتیمتر به سرانه فضای ورزشی شهرستان چگنی اضافه خواهد شد.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چگنی با اشاره به رشته های ورزشی که در شهرستان چگنی فعال است، عنوان کرد: والیبال یکی از ورزش هایی است که در شهرستان چگنی فعال بوده و تیم آن در لیگ استانی است، همچنین این شهرستان دارای هیئت کوهنوردی فعال است و یکی از کوهنوردان زن این شهرستان موفق یه فتح قله دماوند در هفته گذشته شده است.

,

وی ادامه داد: از دیگر هیئت های ورزشی فعال در شهرستان چگنی می توان به هیئت سوارکاری، دو میدانی، رزمی، کشتی، پرورش اندام، هیئت روستایی و عشایری، ناشنوایان، بیماری های خاص اشاره کرد.

,

طولابی با بیان اینکه در شهرستان چگنی مشکل زمین برای فضاهای ورزشی وجود دارد، تاکید کرد: زمین هایی که برای فضای ورزشی در نظر گرفته می شود بصورت رایگان توسط مردم اهدا می شود ولی با توجه به اینکه شهرستان محرومی مانند چگنی فاقد اینگونه زمین ها است درجلسه شورای عالی ورزش لرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد مصوبه ای تعیین شد که سازمان برنامه و بودجه مبلغی جهت خرید زمین هایی که کاربری ورزشی دارند جهت احداث مجموعه ورزشی در شهرستان چگنی اختصاص دهد که ما نیز پیگیر تعیین زمین جهت احداث مجموعه ورزشی چمن در این شهرستان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه