اخبار داغ

فرماندار هیرمند:

در شمال شهرستان هیرمند مشکل آب شرب وجود دارد

در شمال شهرستان هیرمند مشکل آب شرب وجود دارد
محمد علی پیری اظهار داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی به طور جدی به نظرات کارشناسی شده مردم نیاز دارند، همانطور که امسال آب را با مدیریت مردم وارد تالاب هامون کردیم و توانست مقدار بیشتری در دریاچه باقی بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در جلسه مسئولین و مردم که در روستای سنجرانی شهرستان هیرمند برگزار شد اظهار داشت: گاز تا پایان سال 95 به مرکز زاهدان خواهد رسید، و پس از آن نیز به منطقه سیستان لوله کشی خواهد شد، از اتفاقات مهم دیگری که در سیستان رخ داده انتقال آب به اراضی کشاورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

فرماندار هیرمند تصریح کرد: طرح انتقال آب به مزارع سیستان اگر وارد مجلس می شد سرنوشت آن نیز می توانست همانند تصویب منطقه آزاد شود و نمایندگان قطعا در راستای منافع شهرهای خود به آن رای نمی دادند.

,

پیری ابراز داشت: طرح انتقال آب به مزارع سیستان عنایت ویژه ای بوده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به مردم سیستان داشته اند.

,

فرماندار هیرمند اظهار داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی به طور جدی به نظرات کارشناسی شده مردم نیاز دارند، همانطور که امسال آب را با مدیریت مردم وارد تالاب هامون کردیم و توانست مقدار بیشتری در دریاچه باقی بماند.

,

وی گفت: در شمال شهرستان به جد مشکل آب وجود دارد، خط لوله جدیدی برای مردم بخش قرقری به بهره برداری خواهد رسید و تا کنون بیش از سیزده کیلومتر آن احداث شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه