اخبار داغ

استاندار سمنان:

خدمات پلیس در زمره اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است / وضعیت استان از جهت تامین امنیت، مطلوب است

خدمات پلیس در زمره اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است / وضعیت استان از جهت تامین امنیت، مطلوب است
استاندار سمنان با اشاره به اینکه وضعیت استان در راستای تامین امنیت بسیار مطلوب می باشد عنوان کرد: خدمات پلیس در زمره اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است و بی تردید پلیس برای خدمت به مردم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، محمد رضا خباز امروز سه شنبه در نشست فرماندهان ناجای استان سمنان که در پردیس نیروی انتظامی سمنان برگزار شد با بیان اینکه رانندگی بدون توجه به قانون می تواند عواقبی بسیار نکان دهنده ای بدنبال داشته باشد اظهار کرد: بی شک هنگامی که مردم با پلیس همراهی کامل داشته باشند  تعداد تلفات بسیار کم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قومس، , قومس,

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان در راستای تامین امنیت بسیار مطلوب می باشد عنوان  کرد: خدمات پلیس در زمره اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است و بی تردید پلیس برای خدمت به مردم می باشد.

,

استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه  در سال جاری،  استان  وضعیت خوب و مناسبی را از لحاظ امنیت پشت سر گذاشت ابراز کرد:  بی شک این مهم با برنامه‌های  دقیق  ناجا میسر شد.

,

خباز در ادامه  با اشاره به اهمیت انتخابات ابراز کرد: انتخابات یکی از ارکان جامعه اسلامی ایران است و خوشبختانه این امر در استان همیشه بدون کوچکترین خللی برگزار شده  و  به امید خدا به بهترین شکل مدیریت خواهد شد.

,

فرمانده ناجای استان سمنان  نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ناجا در سال جاری  بیان کرد:  تلاش مثال زدنی و خالصانه فرماندهان نیروی انتظامی در مسائل اعتقادی، موجب تفاوت محسوس پلیس ایران نسبت به پلیس دیگر کشورهای دنیا می باشد.

,

سردار سرتیپ دوم پاسدار روح‌الامین قاسمی با بیان اینکه پلیس ذاتاً مسئولیت تأمین امنیت را دارد تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات فرماندهی ناجای استان سمنان ، تأمین امنیت زائران اربعین حسینی(ع) و اعزام نیروی انتظامی به مرز چذابه در ایام اربعین حسینی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه