اخبار داغ

گزینه مورد توافق طرفین بر صندلی نشست

کاظمی با صندلی ریاست فرهنگ و ارشاد کلاله خداحافظی کرد

کاظمی با صندلی ریاست فرهنگ و ارشاد کلاله خداحافظی کرد
سرانجام با توافق طرفین مدعی انتخاب ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله، کاظمی نیز با صندلی ریاست این اداره خداحافظی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله از جمله ادارتی بود که با کمبود نیرو دست و پنجه نرم می کرد و با انتقال دو نیروی این اداره (پیمان عصمتی و دوجی) به ادارت گالیکش و مراوه تپه این بحران تشدید یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

یکی دیگر از مشکلات این اداره کمبود اعتبارات است که بسیاری از اقدامات و عملکردهای این اداره را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

,

کمبود نیرو و نبود اعتبارت لازم دلیلی بر انزوای این اداره نسبت به دیگر ادارت شده بود(برای شرکت در جلسات نیاز به نیروی کافی جهت اداره این مکان و پاسخ به ارباب رجوع می باشد و همچنین نداشتن اعتبارات جهت سهیم شدن در برخی از پروژه ها یکی از عوامل انزوا می باشد) و به تبع آن این انزوا و بی طرفی سیاسی رئیس این اداره به مذاق برخی از مسئولین شهرستان خوش نیامد و باعث رایزنی هایی در جهت برکناری وی از این سمت شد.

,

در گذشته یکی از مسئولین شهرستان کلاله برای ریاست این اداره معرفی شد ولی نبود نیرو، اعتبار و حقوق مزایای کافی باعث انصراف این مدیر از بدست آوردن این کرسی شد.

,

همچنین برخی شنیده ها از منابع موثق نیز حاکی از آن است که یک گزینه انتخاباتی از برادارن(د) نیز مدنظر گروه های انتخاباتی بود که به علت اینکه وی در خدمت آموزش و پرورش می باشد، امکان ریاست وی مهیا نشد(باید انتقال وزارتی می گرفت).

,

اما پس از گذشت چندین ماه از این رایزنی ها و کش مکش های سیاسی و با توافق طرفین مدعی معرفی ریاست جدید این اداره، حمزه رسولی یکی از کارکنان این اداره به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله معرفی شد.

,

حمزه رسولی راد با مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی پیش از این سمت مدت پانزده سال در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله مشغول فعالیت بود که نیمه اول عمر اداری خود را به عنوان تک نیرو در کنار روسای وقت قربان برزگر، جواد احسانی راد، محمدرضا داورزنی و دو سال اول خدمت راغبی خدمت کرد.

,

وی پس از این نیز به مدت هفت سال بعنوان حسابدار، مسئول روابط عمومی، کارشناس امور فرهنگی، حراست و از سال 1392 مسئول بسیج هنرمندان شهرستان کلاله بود.

,

همچنین محمد کاظمی فارغ رئیس سابق این اداره که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد هنر از دانشگاه هنر اصفهان داری سوابق ذیل می باشد:

,

- سابقه دو دهه فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (در اداره کل های فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و گلستان).

,

- فعالیت در پستهای کارشناسی موزه هنرهای معاصر صنعتی زاده کرمان، سرپرست مرکز فرهنگی وهنری کرمان(موزه هنر های معاصر صنعتی زاده کرمان)، کارشناس امور هنری سیرجان، کارشناس مسئول امور هنری گرگان، کارشناس امور هنری مینودشت، سرپرست و رئیس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گالیکش، کلاله و مینودشت.

,

- تدریس در دانشگاه های هنر و معماری دانشگاه های آزاد دولتی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه