اخبار داغ

مدیر کمیته امداد بندرلنگه خبر داد:

اختصاص بیش از دو میلیارد اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار به مددجویان بندرلنگه

اختصاص بیش از دو میلیارد اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار به مددجویان بندرلنگه
مدیر کمیته امداد بندرلنگه گفت: برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد این شهرستان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارائه شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مرتضی بخرد،مدیر کمیته امداد شهرستان بندرلنگه در گفتگو با مروارید نیوز اظهار داشت: کمیته امداد بندرلنگه از ابتدای امسال تا کنون دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد جهت دریافت تسهیلات با معرفی به بانک‌ های عامل اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

 

,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات جهت اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد شهرستان بندرلنگه در نظر گرفته شد که از این میزان اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون جذب شده و متقاضیان تحت‌پوشش جهت دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و تسهیلات خود را دریافت کردند.

,

 

,

بخرد تصریح کرد : ۲۰۰ نفر متقاضی از ابتدای امسال جهت دریافت این تسهیلات معرفی شده که ۵۰ درصد اعتبارات نیز جذب و پرداخت شده است و بانک‌های عامل در این زمینه همکاری خوبی با امداد داشته ‌ا‌ند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ۸۰ پرونده دیگر در حال بررسی است، اضافه کرد: تا پایان سال نیز این تعداد متقاضی تسهیلات به بانک‌ ها جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان بندرلنگه یادآور شد : به ۷۰ نفر متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی و کسانی که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای بوده‌اند وام پرداخت شد و در کل این تسهیلات به ترتیب اولویت ۵۰ درصد به مددجویان مستمری‌ بگیر، ۳۰ درصد فرزندان مددجو و ۲۰ درصد افراد نیازمند غیر‌حمایتی این کمیته پرداخت می‌شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه