اخبار داغ

در پی فاجعه ساختمان پلاسکو:

همدردی دانش آموزان بندرلنگه با خانواده های معظم شهدای آتش نشان

همدردی دانش آموزان بندرلنگه با خانواده های معظم شهدای آتش نشان
دانش آموزان شهرستان بندرلنگه با حضور در ایستگاه های آتش نشانی در سوگ شهادت تعدادی ازآتش نشانان درساختمان پلاسکو تهران با جامعه آتش نشانان کشور ابراز همدردی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مـــــرواریـــــد نــــیـــوز: دراین آئین دانش آموزان در قالب تیم های مختلف به ایستگاه های آتش نشانی فعال درشهرستان بندرلنگه اعزام شدند و با در دست داشتن پلاکارد و با اهداء گل یاد شهدای آتش نشان را در سانحه تهران را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مـــــرواریـــــد نــــیـــوز:,

 

,

این دانش آموزان شهادت فرزندان شجاع ملت ، ماموران مظلوم و خدوم آتش نشانی را در حادثه ساختمان پلاسکو به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ،دانش آموزان خانواده های این عزیزان و همکاران گرامیشان تسلیت گفتند.

,

 

,

در دیدار دانش آموزان به یاد شهدای آتش نشانان ساختمان پلاسکو، پرچم جمهوری اسلامی ایران را که نشان از ایثار و فداکاری ملت ایران دارد را برافراشتند و به روح پاک همه شهدا ایران اسلامی صلوات فرستادند.

,

 

,

دانش آموزان به همراه معلمان و مدیران مدارس ، در این دیدار از ایثار ، شجاعت و حماسه آفرینی آتش نشانان کشور در راه خدمت به هموطنان قدر دانی کردند.

,

 

,

در این حرکت نمادین دانش آموزان همه یکصدا همخوانی کردند که قهرمانان عرصه ایثار ، آتش نشانان عزیز در قلب مردم ما جایی به وسعت تاریخ باز کرده اید وهمه با هم فریاد زدند: آتش نشانان فداکار دوستتان داریم.

,

 

,

گفتنی است دراین دیدارمعاونت آموزش وپشتیبانی اداره آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه بهمراه کارشناسان ابتدایی وحراست نیزحضوربهم رساندند ودراین آیین زیبا با ملت شهید پروروخانواده این عزیزان احساس همدردی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه