اخبار داغ

سیلابی به دور از چشمان رسانه های مدعی؛

بی توجهی استاندار سیستان و بلوچستان به مردم سیل زده/ "تدبیر" را سیل برد

بی توجهی استاندار سیستان و بلوچستان به مردم سیل زده/ "تدبیر" را سیل برد
در حالی که سیل بسیاری از شهرهای جنوبی استان مانند دلگان را در نوردیده است که اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در حال بازدید از نمایشگاهی در منطقه آزاد چابهار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، از چند روز قبل وقوع بارش باران در جنوب سیستان و بلوچستان، باعث سیلاب در شهرستان دلگان شده است. سیلابی که مردم دلگان را در محاصره کامل زمینی در آورده بود، بطوریکه که ارتباط زمینی مردم این شهرستان را بطور کامل قطع کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

 در حالی که سیل بسیاری از شهرهای جنوبی استان مانند دلگان را در نوردیده و باعث خسارت گسترده ای به منازل گلی و کپری آنها شده است که اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در حال بازدید از نمایشگاهی در منطقه آزاد چابهار است.

,

, ,

اینها یک سوی ماجرا است و از سویی دیگر کانال تلگرامی رسمی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان که از کوچکترین فرصتی برای معرفی دستاوردهای نامعلوم و نامشخص برجام  استفاده می کند، تاکنون خبری از وقوع سیلاب و خسارت های آن در شهرستان دلگان و جنوب استان سیستان و بلوچستان خبری کار نکرده است.

,

شاید وقوع سیلاب از چشم مسوول روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان دور مانده است و یا اینکه تخریب خانه های گلی و کپری روستاییان در جنوب این استان از اهمیت چندانی برخوردار نبوده است.

,

و یا اینکه سیلاب چند روزه اخیر دلگان و خسارت های آن از طرف مسوولان این شهرستان به استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ارسال نشده است.

,

در هر حال مردم محروم و مستضعف شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان که هم سیلاب منازل گلی و کپری برخی از آنها را تخریب کرده و هم در محاصره زمینی سیلاب بودند، نیازمند توجه و رسیدگی مشکلات و معضلات خود از طرف مسوولان و به خصوص اوسط هاشمی استاندار این استان هستند.

,

, ,

مجید بامری

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه