اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان:

طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرائم در قوچان اجرا می شود

طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرائم در قوچان اجرا می شود
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده به جرائم در سطح شهر قوچان در دستور کار نیری انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا قدمگاهی در گفتگو با قوچان خبر گفت: ماموران انتظامی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده قوچان را در دستور کار خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی ادامه داد: دراین طرح که با همکاری چندین اکیپ خودرویی در منطقه روستایی فرخان با هماهنگی مقام قضایی اجرا شد، هفت خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر  دستگیر شدند.

,

وی افزود: در این عملیات در مجموع 200 گرم انواع مواد مخدر از جمله شیشه، هروئین و حشیش  و تعدادی از آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

,

سرهنگ قدمگاهی یاد آور شد: موضوع قابل توجه و جالب طرح پاکسازی این بود که در بررسی و بازرسی از منزل یک پیرزن خرده فروش، مقداری مواد مخدر از نوع تریاک در بسته بندی های دو هزار تومانی بصورت ماهرانه ای در درز دیوار جاسازی شده بود، با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان گفت: شهروندان می توانند هرگونه خبر و موارد مشکوک از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 در جهت ارتقا امنیت و آسایش شهروندان اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه