اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس:

حریم راه آهن برای سرحد آبادی ها عریض تر می شود

حریم راه آهن برای سرحد آبادی ها عریض تر می شود
احدی گفت:با توجه به اجرای پروژه ملی خط راه آهن و مشکل مردم سرحد آباد مقررشد تا حریم راه آهن برای سهولت در عبور و مرور مردم این منطقه عریض تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید احدی سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار فردیسان  در مورد عملیات افزایش خطوط ریل راه آهن در منطقه سرحدآباد و اعتراض ساکنان این منطقه گفت: با توجه به اجرای پروژه ملی خط راه آهن و مشکل مردم سرحد آباد پس ازبرگزاری جلسات فراوان مقررشد تا حریم راه آهن برای سهولت در عبور و مرور مردم این منطقه عریض تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در ادامه افزود: در راستای افزایش حریم ریل راه آهن  در منطقه سرحد آباد مصوب شد تا سازه ریل راه اهن تا حد امکان عقب رفته و درختان و موانعی که بر سر راه عبور و مرور مردم قرار دارد جا به جا شود تا مردم این منطقه با سهولت بیشتری در این مسیر تردد نمایند.

,

فرماندار شهرستان فردیس در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی شهروندان سرحد ابادی و دعوت در حفظ نظم عمومی جامعه گفت: فرمانداری شهرستان فردیس تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم انجام می دهد و از هیچ تلاشی برای رفاه مردم این شهرستان فرو گذار نمی کند.

,

شایان ذکر است در سفر هیات دولت به استان البرز یکی از وعده های رئیس جمهور، افزایش خط راه آهن کرج (تهران – تبریز) بود و بر همین اساس عملیات اضافه نمودن دو  خط ریل به راه آهن کرج در دستور کار مسئولین قرار گرفت اما اجرای این پروژه در منطقه سرحد آباد فردیس مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه