اخبار داغ

قطعی تلفن، اینترنت و کلیه راههای ارتباطی جاسک در پی بارش باران!

قطعی تلفن، اینترنت و کلیه راههای ارتباطی جاسک در پی بارش باران!
در پی بارش سیل آسای باران و وزش باد شدید در شهرستان جاسک خسارت هایی به راه های ارتباطی و زیرساخت های این شهرستان وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مکران نیوز؛ استان هرمزگان و بویژه شهرستان جاسک پس از سالها خشک سالی و چشم انتظاری مردم از روز پنج شنبه پایان یافت و با شروع اولین بارش زمستانی روح تازه ای در کالبد جسم و روح مرده شهرستان جاسک دمید و به پاس این نعمت الهی مردم جاسک سجده شکر به جای آرودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

باران یکی از نعمت های الهی است که سالها در اکثر نقاط کشور بویژه مناطق جنوب ابراز وجود نکرده بود و اکثر شهرستانهای بندرعباس دچار خشک سالی فراوانی شده بودند تا اینکه  از روز پنج شنبه سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان هرمزگان شروع به باریدن کرد و این نعمت الهی هم شکرگزاری مردم  و هم خسارتهایی را برای مردمان شهر و دیار مختلف را به دنبال داشت.

,

 

,

بارش شدید باران، تگرگ و وضع باد شدید در شهرستان جاسک تمام محورهای مواصلاتی و ارتباطی به این شهرستان را قطع کرد به گونه ای که مردم این شهرستان از سه ناحیه در محاصره آب قرار گرفته اند به گونه ای که از مسیرهای زمینی امکان امداد رسانی به این شهرستان وجود ندارد و تنها وسیله امداد رسانی بالگرد است در چینن شرایط  بحرانی اگر فردی دچار حادثه و یا بیماری شود بایستی از طریق بالگرد به سایر شهرستانها برای درمان منتقل شوند.

,

 

,

تعطیلی مدارس جاسک ارمغان نخستین بارش زمستانی

,

 

,

بارش نخستین برف زمستانی به دلیل شدت و گرفتگی معابر امکان تردد دانش آموزان به مدارس جاسک را از بین برد و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی را به تعطیلی کشاند.

,

 

,

خسارت ۲۰۰میلیاردی بارندگی به تاسیسات جاسک

,

احمد گمیتلی، معاون فرماندار جاسک در گفتگو با خبرنگار مکران نیوز؛ با اشاره به بارندگی های چند روز اخیر در جاسک گفت: به دلیل بارش باران، تگرگ و وضع باد شدید ۲۰۰میلیارد ریال به تاسیسات شهرستان جاسک خسارت وارد شد.

, مکران نیوز,

 

,

وی افزود: این خسارت ها به بخشهای شیلات( ۱۵۰فروند قایق و ۳ لنج) ، آب رسانی، برق، مخابرات و معابر شهری و روستایی و منازل مسکونی وارد شده است.

,

 

,

معاون فرماندار جاسک با اشاره به قطعی مواصلات ارتباطی به جاسک اظهار کرد: محور جاسک_چابهار، محور جاسک_ بشاگرد و محور محور جاسک_ بشاگرد به دلیل طغیان رودخانه های فصلی قطع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه