اخبار داغ

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو خبر داد:

پتانسیل بالای منطقه آزاد ماکو در جذب گردشگر

پتانسیل بالای منطقه آزاد ماکو در جذب گردشگر
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با توجه به بافت ها و پتانسیل های موجود مکان مناسبی برای گردشگردان به حساب می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،جواد اسماعیل زاده در جلسه ستاد استقبال از سفرهای نوروزی که صبح امروز در اتاق جلسات منطقه آزاد ماکو برگزار شد گفت: تمام توان و تلاش خود را جهت تنظیم و برنامه ریزی اصولی برای سفرهای نوروزی 96 بکار می گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی با اشاره به آمار مسافران نوروزی سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته پذیرای 835 هزار نفر مسافر در این منطقه بودیم.

,

 

,

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو افزود: حوضه گردشگری بسیار سود آور بوده و اگر این حوزه به درستی  راه اندازی شود مردم منطقه سود قابل توجهی را کسب می کنند.

,

 

,

به گفته وی منطقه آزاد ماکو با توجه به بافت ها و پتانسیل های موجود مکان مناسبی برای گردشگردان به حساب می آید.

,

 

,

اسماعیل زاده با اشاره به کلنگ زنی 3 هتل پنج ستاره در ماکو و اعلام آمادگی سرمایه گذاری برای ساخت هتل در پلدشت گفت: مردم نیز می توانند با گرفتن مجوز از منطقه آزاد ماکو کاشانه مهمان یا منازل شخصی خود را اجاره دهند.

,

 

,

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو ضمن تشکر از ماموران نظامی، انتظامی و کلیه عوامل فعال در ستاد نوروزی افزود: تلاش ماموران نظامی، انتظامی و کلیه عوامل فعال در ستاد نوروزی 95 منجر شده بود سوانح رانندگی در شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط به شدت کاهش یابد.

,

 

,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه