اخبار داغ

باز باران با قطع و وصل های فراوان/ موبایل و اینترنت در شهرستان سرباز به کما رفت

باز باران با قطع و وصل های فراوان/ موبایل و اینترنت در شهرستان سرباز به کما رفت
با اولین باران زمستانی در شهرستان سرباز، ارتباط بسیاری از مشترکین تلفن، موبایل و اینترنت این منطقه قطع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، در دنیای مدرن امروز اینترنت و تلفن جز جدایی ناپذیری از زندگی افراد جامعه شده است به گونه ای که در تمامی بخش های جامعه نیاز شدیدی به آن احساس می شود. حال در عصر حاضر که اینترنت به ابزاری فراگیر تبدیل شده و در همه سطوح و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

بارندگی دیروز و امروز در سرباز باعث قطعی تلفن، موبایل و اینترنت شهرستان شده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و عدم دسترسی عموم مردم به ماشین، باعث بروز مشکلات فراوانی برای شهروندان شهرستان سرباز شده است.

,

در همین رابطه رئیس اداره مخابرات شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: مشکلات زیرساختی و قدیمی بودن خطوط ارتباطی شهرستان باعث شده تا با اندک باندگی و طوفانی شاهد قطعی اینترنت و تلفن همراه در شهرستان باشیم.

, پاپایا,

وی افزود: قطعی های چند روز اخیر در شهر راسک و دیگر مناطق شهرستان برطرف شده و درحال حاضر تنها برخی نقاط روستایی با مشکلات ارتباطی روبه رو هستند که همکاران ما در تلاش هستند تا این مشکلات را نیز حل کنند.

,

اصغر بایگان با تاکید بر اینکه شبکه مخابراتی شهرستان سرباز نیازمند یک بروز رسانی کلی در همه بخش هاست، بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگ مخابرات در شهرستان سرباز سرقت کابل های ارتباطی بود که به همت نیروی انتظامی و دستگیری سارقان دیگر موردی از اینگونه قطعی ها در سطح شهرستان گزارش نشده است ، اما بازهم قدیمی بودن شبکه باعث می شود تا در برخی موارد شاهد قعطی ارتباط شهروندان باشیم.

,

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که با تلاش شرکت مخابرات مشکل قطعی اینترنت شهرستان برطرف شده است، بیان کرد: همکاران ما در شرکت مخابرات همه تلاشان این است که خدمات مطلوبی به مشترکین ارائه کنند و اگر در برخی موارد شاهد بروز مشکلاتی هستیم به دلیل عوامل طبیعی و غیر قابل پیش بینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه