اخبار داغ

کارشناس مذهبی در گرمسار:

محبت و نرمی کلام در خانواده اسلامی ضرورت دارد

محبت و نرمی کلام در خانواده اسلامی ضرورت دارد
کارشناس مذهبی گفت: خانواده اسلامی زمانی محقق می گردد که احترام و نرمی صحبت ها در ان شکل گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست آموزشی بصیرتی خانواده اسلامی و سالم از دیدگاه اسلام با حضور جمعی از بانوان موثر شهرستان گرمسار در محل هیئت ثارالله گرمسار به همت سپاه ناحیه گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد؛ کار شناس مذهبی با بیان این مطلب افزود: تندی و اخلاق بد و ناراحت کننده در دین اسلام جایگاه منفی و بدی دارد  و پیامبر اکرم و ائمه اطهار در مراحل مختلف اخلاق تند و بد اخلاقی مردان و زنان را در خانواده نا میمون دانستند .

, .,

کار شناس مذهبی در ادامه دین مبین سالام را کامل ترین دین در بخش اخلاق برشمردو گفت: اگر به متون اخلاقی دین اسلام توجه کنیم به این نکته خواهیم رسید که خانواده سالم باید در کنار احترام و اخلاق نرم و ملایمت امیز باشد و بی احترامی و تندی در خانواده باعث فاصله افتادن در میان خانواده و اعضاء می شود و این یک ناهنجاری بزرگ در جامعه است .

, .,

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در ادامه افزود: بسیاری از ناهنجاری در تمام جوامع فاصله گرفتن از بنیان خانواده است و این بنیان می تواند باعث پر کردن بسیاری از خلاء در خانواده ها برای اعضاء شود  و مشکلات روحی و فردی از بین می رود .

, .,

وی در ادامه به جایگاه رفیع پدر و مادر در شکل گیری یک فرهنگ اسلامی اشاره کردو اظهارداشت: احترام به این جایگاه رفیع نباید سهل گرفته شود و در  ایجاد ان اهتمام داشته باشیم.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه