اخبار داغ

گزارشی از سیرابی زمین های تشنه سرباز؛

ذخیره بیش از 3 میلیون لیتر آب در پشت سد پیشین/ فرماندار سرباز: بارندگی اخیر تاکنون خسارتی نداشته است

ذخیره بیش از 3 میلیون لیتر آب در پشت سد پیشین/ فرماندار سرباز: بارندگی اخیر تاکنون خسارتی نداشته است
کاهش نزولات آسمانی در ماه های گذشته موجب نگرانی مسئولان و کشاورزان این شهرستان شده بود ولی آغاز بارش این رحمت الهی امید را در دل مردم ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، سامانه بارشی که همزمان با آغاز ماه بهمن پا به استان سیستان و بلوچستان نهاد، لب های تشنه و غرق در عطش این استان را نمناک کرد وباعث بروز مشکلات فراوانی برای مردم منطقه شد تا باز هم این فکر در ذهن مردم جرقه بزند که چرا مسئولین باوجود اینکه از کم و کیف این سامانه بارشی اطلاع داشتند بازهم قافلگیر شده و اینگونه شهرستان های مختلف  استان باید غرق در مشکلات شوند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,
,

, ,

 

,

هیچ خسارتی تاکنون گزارش نشده است

,

درهمین رابطه حمید الدین یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ما، با تاکید بر اینکه هنوز خسارتی از این بارندگی در شهرستان سرباز گزارش نشده است، اظهار داشت: بارش باران که از شنبه در این منطقه به صورت پراکنده آغاز شده بود از دیروز شدت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد که این مطلب باعث طراوت بخشیدن به طبیعت این شهرستان و شستن غبار از سرباز شده است.

,

وی افزود: بارش این نعمت الهی همچنین موجی از خوشحالی و شادی را در دل مردم شهرستان سرباز ایجاد کرده و موجب امیدواری کشاورزان به داشتن سالی پربار و پر محصول شده است.

,

فرماندار شهرستان سرباز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 3 میلیون لیتر آب پشت سد پیشین ذخیره شده است، بیان کرد: کاهش نزولات آسمانی در ماه های گذشته موجب نگرانی مسئولان و کشاورزان  این شهرستان شده بود ولی آغاز بارش این رحمت الهی امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ خسارتی از این بارندگی ها گزارش نشده است، تصریح کرد: همه مسئولین شهرستان در آمادگی کامل به سر می برند و برای مقابله با هر مشکل احتمالی آماده هستند.

,

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی اخیر و شرایط جوی طبق مصوبه ستاد بحران شهرستان، کلیه مدارس در تمامی مقاطع نوبت عصر تعطیل است.

,

 

,

, ,

 

,

اداره برق شهرستان سرباز آماده مقابله با مشکلات احتمالی

,

رئیس اداره برق شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر این مطلب که درحال حاضر تمام نقاط شهرستان برق دار هستند، اظهار داشت: طی باران دیروز و امروز برخی از مناطق شهرستان در خاموشی فرو رفت که با تلاش تیم های اداره برق شهرستان، این مشکل در همان ساعات ابتدایی برطرف شد.

, پاپایا,

ابراهیمی افزود: با تدابیری که از سوی اداره برق شهرستان سرباز اندیشه شده بود ما آمادگی کاملی را برای مقابله با مشکلات احتمالی داشته و تیم های این اداره برای مقابله با مشکلات برق و خاموشی های اتفاقی در کوتاه ترین زمان به منطقه اعزام خواهند شد.

,

وی با اشاره به دلیل خاموشی چند ساعته شهر راسک، بیان کرد: شبکه برق شهر راسک هیچ مشکلی نداشته و خاموشی شب گذشته در این منطقه به دلیل انجام برخی تعمیرات در یک خط هم مدار بود.

,

این مسئول ادامه داد: تاکنون گزارشی از افتادن تیر برق و خسارت جدی به شبکه نداشته ایم و نمی توان ارزیابی دقیقی از خسارات وارده داشت اما این اطمینان را به مردم شهرستان میدهیم که این اداره آمادگی کاملی برای مقابله با خسارات احتمالی در طی بارندگی های این چند روزه را خواهد داشت.

,

وی در پایان با بیان این مطلب که مشترکین باید هرگونه مشکلات در شبکه توزیع برق را به همکاران ما در بخش اتفاقات برق خبر دهند، تصریح کرد: شهروندان در موقع بارندگی و حوادث باید همیاران اداره برق باشند، و اتفاقات احتمالی را به سامانه 121 در کل شهرستان سرباز و یا 37312200در سرباز کلات و شماره 37142132 در راسک اطلاع دهند تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان برای حل این مشکلات در محل حاضر شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه