اخبار داغ

با اعتراض کامیون داران

توقف روند آسفالت خیابانهای شهر گالیکش + تصاویر

توقف روند آسفالت خیابانهای شهر گالیکش + تصاویر
یک منبع آگاه در شهرداری گالیکش مدعی شد هزینه کامیون داران بر عهده پیمانکار طرح است و رانندگان طرف قرارداد شهرداری نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه برخی از رانندگان کامیونی که برای طرح آسفالت خیابان‌های شهر گالیکش اقدام به آوردن آسفالت کرده بودند به نیلکوه گفتند: اواخر پاییز و زمستان سال جاری حدود 15 کامیون برای آسفالت معابر شهر گالیکش از شهرستان علی‌آباد کتول آسفالت آوردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

nilkooh2099 1

, nilkooh2099 1,

nilkooh2099 1

, nilkooh2099 1,

به گفته آن‌ها قریب 200 میلیون ریال از شهرداری گالیکش برای این امر طلب داریم و با توجه به پرداخت نشدن مطالباتمان از سوی شهرداری گالیکش این روند به تعویق افتاده است.

,

آن‌ها مدعی شدند هرروز برای گرفتن مطالباتمان به شهرداری می‌رویم و با پاسخ منفی متولیان امر مواجه می‌شویم.

,

رانندگان افزودند: برای انتقال آسفالت از شهرستان علی‌آباد کتول شهرداری گالیکش باید تنی 140 هزار ریال به رانندگان پرداخت کند. این در حالی است که اگر این انتقال از شهرستان کلاله انجام شود باید تنی 50 هزار ریال به رانندگان پرداخت شود.

,

این اقدام نیز مانند برخی از امور شهرداری گالیکش که پس از روی کار آمدن سید علی‌اصغر موسوی شهرداری این شهر به پیمانکاران علی‌آبادی واگذارشده بود جای بسی تأمل دارد.

,

برخی از کارشناسان بر این اعتقاد هستند فاصله مبدل و مقصد حمل آسفالت باید کمتر از 60 کیلومتر باشد وگرنه آسفالت کیفیت پایینی خواهد داشت.

,

شاید این موضوع با توجه به اینکه در فصل سرد سال قرار داریم دلیلی باشد بر آنکه شهروندان گالیکش اعتراضاتی در خصوص کیفیت پایین آسفالت برخی از معابر این شهر داشتند.

,

موضوعی که با واکنش اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش به پیمانکار روبرو بود و به گفته آنها باعث آسفالت مجدد برخی از معابر شهر با هزینه پیمانکار شد.

,

nilkooh2099 1

, nilkooh2099 1,

nilkooh2099 1

, nilkooh2099 1,

nilkooh2099 1

, nilkooh2099 1,

یک منبع آگاه در شهرداری گالیکش گفت: طی دو مرحله قرار است 4 هزار تن آسفالت در معابر شهر گالیکش انجام شود و تاکنون در مرحله اول آن هستیم و حدود 60 الی 70 درصد انجام‌شده است.

,

به گفته این منبع آگاه تنها هزینه حمل، پخش و کوبیدن این آسفالت رایگان بر عهده شهرداری است.

,

وی مدعی شد هزینه‌ها به پیمانکار طرح داده‌شده است و پیمانکار باید با رانندگان تسویه‌حساب داشته باشد و رانندگان طرف قرارداد با شهرداری نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه