اخبار داغ

امام جمعه موقت الشتر در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان

کار آتش‌نشانان مصداق بارز ایثار و بسیجی بودن است

کار آتش‌نشانان مصداق بارز ایثار و بسیجی بودن است
امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه آتش‌نشانان با فداکاری و ایثار در راه نجات مردم، کار ارزشمندی را انجام می‌دهند، گفت: کار آتش‌نشانان مصداق بارز از خود گذشتگی، ایثار و بسیجی بودن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به همت شهرداری و آتش‌نشانی شهرستان سلسله و با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، شهردار و برخی دیگر از مسئولین شهرستانی در محل ساختمان آتش‌نشانی شهر الشتر برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

حجت‌الاسلام صالحی، امام جمعه موقت الشتر در حاشیه این مراسم در گفتگو با لرسو ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان پلاسکو با بیان اینکه آتش‌نشانی مصداق ایثار و فداکاری است، گفت: جوانانی که در مجموعه آتش‌نشانی فعالیت می‌کنند، نمونه‌های فداکاری و شجاعت هستند.

, لرسو ,

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان درس بزرگ فداکاری و خدمت به مردم را یادآوری کردند، تصریح کرد: آنان با هدف رضایت خداوند متعال و خدمت به خلق از جان خود گذشتند تا جان و مال دیگران را حفظ کنند.

,

وی با اشاره به رشادت‌های آتش نشانان تصریح کرد: آتش‌نشانان همیشه درهمه صحنه‌های خطر حضور دارند تا جانی نجات دهند و مانع بروز سوانح و حوادث شوند.

,

امام جمعه موقت الشتر افزود: آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو با بذل جان خویش، بالاترین ایثار را انجام دادند و نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

,

وی با بیان اینکه حادثه تلخ ساختمان پلاسکو موجب اندوه مردم شد، گفت: چیزی که در این میان بیش از همه نمایان گشت و به تعبیرمقام معظم رهبری باید تحسین شود، تلاش و مسئولیت‌پذیری آتش‌نشانان بود که سرفراز از این امتحان الهی خارج شدند.

,

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با فداکاری و ایثار در راه نجات مردم، کار ارزشمندی را انجام می‌دهند، گفت: کار آتش‌نشانان مصداق بارز از خود گذشتگی، ایثار و بسیجی بودن است.

,

حجت‌الاسلام صالحی در پایان تأکید کرد: رعایت هشدارهای ایمنی باید در اولویت کارها قرار بگیرد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه