اخبار داغ

بی حجابی فروشندگان در بازارهای خوزستان بیداد می کند/حجاب و عفاف موضوع فراموش شده از سوی مسئولین استان

بی حجابی فروشندگان در بازارهای خوزستان بیداد می کند/حجاب و عفاف موضوع فراموش شده از سوی مسئولین استان
به نظر می رسد مسئولین دولت چه در نهادهای فرهنگی و چه در نهادهای نظارتی همچنان در خواب غفلت به سر می برند و ما همچنان امیدواریم که متولیان امر به خود بیایند و در این زمینه بیش از پیش کار کنند چرا که به نظر می‌رسد حرکت‌های ضد فرهنگی سرعت نور به خود گرفته‌اند اما سرعت متولیان ما همچنان به شدت کند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بانوپرس، مدتهاست بدحجابی در همه جای خوزستان دیده می شود و این برنامه ای است که دشمن برای کمرنگ کردن ارزشها و اعتقادات جامعه ما طراحی کرده است . یکی از جاهایی که  بی حجابی بسیار پر رنگ است ، برخی از فروشگاه ها و مراکز خرید در خوزستان است که بی حجابی در آنجا بیداد می کند و مسئله حجاب و عفاف موضوعی فراموش شده از سوی مسئولین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس،, بانوپرس,

 گویا نظارتی از سوی دستگاه ها و متولیان مربوطه بر روی پوشش مناسب فروشندگان زن در خوزستان صورت نمی گیرد و هر کس با هر مدل لباس و آرایشی که بخواهد در محل کارش حاضر می شود.

,

 وضعیت حجاب در بسیاری از فروشگاه های خوزستان نگران کننده است و دستگاه های مربوط در این میان به خواب غفلت فرو رفته است.

,

 پوشیدن مانتوهایی کوتاه  و رنگهای زننده با آستین های کوتاه ، شالهایی که بیشتر موهای رنگ شده خود را با آن به نمایش گذاشته، شلوارهایی چسبان و آرایش های غلیظ پوششی از زنان فروشنده شده که وقتی وارد فروشگاه ها  می شوید اوج بدحجابی و وضعیت بحرانی حجاب به خوبی قابل مشاهده است .

,

 البته این ظاهر نا مناسب تنها مختص بانوان فروشنده نیست بلکه مردان فروشنده هم با موهایی عجیب  و لباس هایی نامناسب وارد این محیط می شوند و هیچ گونه نظارتی بر طرز پوشش فروشندگان وجود ندارد.

,

پوشش و حجاب جز قوانین نظام جمهوری اسلامی است

, پوشش و حجاب جز قوانین نظام جمهوری اسلامی است,

   عاطفه موسوی کارشناس ارشد حقوق در این باره به بانوپرس گفت : مسئله حجاب نه تنها دستور شرع مقدس ما است بلکه جز قوانین نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل بر اساس قانون مجازاتهای اسلامی برای تولید کنندگان، وارد کنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان لباسهای غیر شرعی مجازات هایی مرحله به مرحله در نظر گرفته شده است . از تذکر و توبیخ و نهایتا تعطیلی محل کسب و جریمه نقدی و برای استفاده کننده از لباس های غیر شرعی هم  شلاق ، حبس یا جریمه نقدی در نظر گرفته شده است  .

,

متولیان امر باید وارد عمل شوند

, متولیان امر باید وارد عمل شوند,

مینا سیدنبوی کارشنای ارشد الهیات به خبرنگار ما گفت : با حضور در مراکز خرید و مشاهده ظاهر زنان فروشنده که گاهی خودشان تبدیل به مانکن هایی برای تبلیغ کالاها هستند نشان دهنده بی توجهی به بحث حجاب و ترویج بی حجابی است که این مسئله ازعدم نظارت و توجه مسئولان استان نشات می گیرد و برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مراکز خرید استان باید متولیان امر با برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی مناسب وارد عمل شوند .

,

با توجه به مسائل مطرح شده  به نظر می رسد مسئولین دولت چه در نهادهای فرهنگی و چه در نهادهای نظارتی همچنان در خواب غفلت به سر می برند و ما همچنان امیدواریم که متولیان امر به خود بیایند و در این زمینه بیش از پیش کار کنند چرا که به نظر می‌رسد حرکت‌های ضد فرهنگی سرعت نور به خود گرفته‌اند اما سرعت متولیان ما همچنان به شدت کند است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه