اخبار داغ

دادگو مطرح کرد:

آبستراکسیون شورای شهر کرج/ من کاری نمی توانم کنم/ این عدم حضور اعضا بازی سیاسی نیست

آبستراکسیون شورای شهر کرج/ من کاری نمی توانم کنم/ این عدم حضور اعضا بازی سیاسی نیست
رئیس شورای شهر کرج: وظیفه من این است که جلسه را سر ساعت با قرائت قرآن آغاز کنم، امروز یک نفر گفته سرما خوردم، یکی گفته حالم خوب نیست یکی گفته نمی توانم بیایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج صبح امروز(یک شنبه) در خصوص عدم شرکت اعضای شورا در جلسه امروز و لغو جلسه گفت: ما امروز صبح طبق معمول جلسه داشتیم و بر اساس قانون تا هشت و نیم هم نشستیم، منتهی جلسه به حد نصاب نرسید و طبق قانون با یک صلوات تعطیلش کردیم؛جلسه ساعت هشت تشکیل نشده و اگر این طور نمی شد تا ساعت یازده ادامه پیدا می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت سابیر به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری کرج در جلسه امروز افزود: ایشان(مهندس سجادی) از ما خواست و رسماً به ما نامه نوشت برای شرکت در جلسه صحن شورا، و ما هم قبول کردیم و خود من حضور داشتم، این عدم حضور اعضا بازی سیاسی نیست.

,

دادگو در خصوص اقدامات شورای شهر برای مترو گفت: رئیس شورای قطار شهری جناب آقای استاندار است و تا حدودی تصمیم گیری ها آنجا انجام می شود، شورای شهر فقط مصوبات مالی آن را به عهده دارد، به همین دلیل تا شورای قطار شهری به شورای شهر ابلاغ نکند و جلسات برگزار نشود به شورا مربوط نمی شود.

,

وی با اشاره به آبستراکسیون اعضای شورای شهر اظهار داشت: من طبق قانون هم تاکید می کنم و هم دعوت می کنم برای حضور در جلسه؛ هزاران بار در شورای اول، دوم و سوم این حالت پیش آمده است و قانون تا حدی به من اجازه داده است، اصطلاح مجلسی آن آبستراکسیون و ترک کردن جلسه است، من کاری نمی توانم کنم، کدام قانون به من اجازه داده که اخراج کنم؟ چنین قانونی نیست.

,

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه من هست که جلسه را سر ساعت با قرائت قرآن آغاز کنم، امروز یک نفر گفته سرما خوردم، یکی گفته حالم خوب نیست یکی گفته نمی توانم بیایم در این مورد قانون نقص دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه