اخبار داغ

پیمانکار پروژه قطار شهری کرج:

شرکت سابیر به تمام تعهدات خود عمل کرده است/ اظهارات مدیرعامل قطار شهری کرج جای تاسف دارد

شرکت سابیر به تمام تعهدات خود عمل کرده است/ اظهارات مدیرعامل قطار شهری کرج جای تاسف دارد
مدیرعامل شرکت سابیر: فسخ یک جانبه پیمان کاملاً غیر قانونی است و از خود دفاع می کنیم و همچنان درخواست می کنیم که مطابق قرارداد رفتار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مهندس سجادی مدیرعامل شرکت سابیر به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری کرج با حضور در شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران گفت: ما درخواست کردیم دو موضوع مهم در این شورا مورد بررسی قرار گیرید، اول اینکه علل تاخیر پروژه را توضیح دهیم و دوم راه کار برون رفت از این مشکل را هم پیشنهاد کنیم، برای این مسئله در خواست رسمی به رئیس شورای شهر کرج داشتیم که مورد موافقت قرار گرفت و امروز آمدیم دیدیم دوستان شورا به هر دلیلی این جلسه را تشکیل ندادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سجادی با انتقاد از عدم تشکیل جلسه افزود: ما یک بار دیگر این درخواست جلسه را خواهیم داشت و امیدواریم که این جلسه انجام شود و قانون به من این اجازه را می دهد که جز این راه کار دیگر نباید انجام دهم.

,

مدیر عامل شرکت سابیر در خصوص اختلاف بین کارفرما و پیمانکار اظهار داشت: قرارداد برای این مشکل راه کار گذاشته شده و گفته که هر وقت شما به مشکلی برخوردید باید هیات حل اختلاف تشکیل بدید، ما این درخواست را کردیم و رسیدگی نکردند، و بر خلاف مبانی قرارداد رسیدگی نکردند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: در مرحله بعد مسئله را باید به شورای عالی فنی بفرستند، شورای عالی فنی به عنوان داور قرارداد تعیین شده است که این کار هم صورت نگرفته است و یک جانبه اعلام فسخ پیمان کردند، ما مدعی هستیم که این کار کاملاً غیر قانونی است و از خود دفاع می کنیم و همچنان درخواست می کنیم که مطابق قرارداد رفتار کنند، هیات حل اختلاف تشکیل دهند و به شورای عالی فنی ارجاع شود.

,

پیمانکار پروژه قطار شهری کرج تصریح کرد: مترو پروژه بزرگ شهر کرج و استان البرز است و تا به امروز استانداری تمام مساعی خود را به خرج دادند که این مشکل حل شود، راه کارهایی پیشنهاد شده است که بعضی از بندهای آن پیمانکار می تواند از حقوق خود عدول کند و کار ادامه پیدا کند، منتهی بعضی از بندها کاملاً نافی قرارداد است و حقوق پیمانکار را صد درصد از بین می برد و به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

,

سجادی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نماینده مردم کرج در اظهارنظری گفتند که برای ادامه همکاری با مجموعه سابیر باید تیم مدیریت این شرکت به طور کامل تغییر کند، اظهار داشت: این تیم مدیریتی سالیان سال در پروژه های دیگر کار کرده و در بعضی از پروژه های داخلی و خارجی برای جامعه مهندسی کشور افتخار بدست آورده، ما امثال این افراد را در کشور کم داریم، زمانی که دستگاه tbm پیمانکار متروی اهواز زیر رودخانه کارون گیر کرده بود همین افراد توانستند مشکل را حل کنند، این افراد هم انسان های بسیار شریفی هستند و هم متخصص.

,

مدیر عامل شرکت سابیر در واکنش به اظهارات مدیرعامل قطار شهری کرج مبنی بر اینکه سابیر روی کاغذ یکی از بزرگترین شرکت های دنیا است گفت: فقط جای تاسف دارد، ما بیش از 10 هزار نفر پرسنل داریم و بسیاری از پروژه های بزرگ داخل و خارج از کشور را داریم انجام می دهیم و برای جامعه مهندسی کشور افتخار آفرین هستیم.

,

وی در خصوص نظر شورای عالی فنی درباره متروی کرج تصریح کرد: تا به امروز چنین اتفاقی نیافتاده است و اگر مطابق قرارداد و قانون بخواهیم رفتار کنیم شورای عالی فنی قطعاً چنین اعتقادی ندارند، چون مغایر با قرارداد جاری است، شرکت سابیر به تمام تعهدات مندرج در قرارداد عمل کرده است و در مقابل کارفرمای محترم به بسیاری از تعهدات حتمی خود تا کنون عمل نکرده است من الجمله تامین منابع مالی و در اختیار گذاشتن زمین ها و اراضی.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه