اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد مطرح کرد:

پلاسکو درس عبرتی برای تمام اقشار / دانشگاه علوم پزشکی در راه‌اندازی بیمارستان خلیل‌آباد تسریع کند

پلاسکو درس عبرتی برای تمام اقشار / دانشگاه علوم پزشکی در راه‌اندازی بیمارستان خلیل‌آباد تسریع کند
فرماندار خلیل‌آباد گفت: باید اقدامات ایمنی نظیر مقام سازی منازل روستایی، تجهیز آتش‌نشانی، آموزش و ... باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه باشد تا کمتر شاهد حوادثی نظیر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، فرماندار خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: حادثه ساختمان پلاسکو باید درس عبرتی برای تمام اقشار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید اقدامات ایمنی نظیر مقام سازی منازل روستایی، تجهیز آتش‌نشانی، آموزش و ... باید در دستور کار دستگاه‌ها مربوطه باشد تا کمتر شاهد چنین حوادثی در سطح جامعه و شهرستان باشیم.

,

شاکری بابیان اینکه بیش از 54 پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌هایی کلنگ زنی می‌شود که اعتباری پایدار داشته باشد و از کلنگ زنی پروژه‌های بدون اعتبار جلوگیری می‌شود.

,

وی از کاهش 72 درصد بارش باران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 18 میلی‌متر بارندگی در شهرستان خلیل‌آباد صورت گرفته است.

,

فرماندار خلیل‌آباد بر تسریع راه‌اندازی بیمارستان خلیل‌آباد توسط دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد و گفت: بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار در بیمارستان خلیل‌آباد هزینه شده است و مردم شهرستان منتظر افتتاح بیمارستان هستند.

,

وی با اشاره به بحث گازرسانی به بخش کویری خلیل‌آباد، بیان کرد: پروژه گازرسانی به 7 روستای کویری شهرستان خلیل‌آباد قطعی شده است و مراحل پیمان‌سپاری خود را طی می‌کند و امیدواریم قبل از اتمام سال کلنگ این پروژه زده شود.

,

شاکری در پایان بابیان اینکه نقدهای غیرمنصفانه و تخریبی به دولت آب در آسیاب دشمن ریختن است، تأکید کرد: در فرصت اندک خدمت‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن جوابگوی ارباب‌رجوع باشیم و بومی‌سازی قوانین را در دستور کار خود قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه