اخبار داغ

دبیر ستاد دهه فجر خلیل‌آباد:

باید مراقب شبهات علیه انقلاب در شبکه‌های اجتماعی باشیم

باید مراقب شبهات علیه انقلاب در شبکه‌های اجتماعی باشیم
دبیر ستاد دهه فجر خلیل‌آباد گفت: هجمه‌هایی نسبت به انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که بابیان دستاوردهای نظام می‌توان این هجمه‌ها را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی، دبیر ستاد دهه فجر خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: باید بستر رشد، تعالی و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب بابیان دستاوردهای نظام و انقلاب فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه انقلاب ایران به دلیل توجه به محرومین قابل قیاس با دیگر انقلاب‌ها نیست، خاطرنشان کرد: هجمه‌هایی نسبت به انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که بابیان دستاوردهای نظام می‌توان این هجمه‌ها را خنثی کرد.

,

صداقتی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و سرعت انتشار اطلاعات باید مراقب شبهاتی که نسبت به انقلاب در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد باشیم.

,

وی بابیان اینکه محوریت برگزاری برنامه‌های دهه فجر مردم هستند، اذعان کرد: مردم باید جایگاه خود را در کشور و نظام احساس کنند و طعم شیرین خدمت را بچشند.

,

دبیر ستاد دهه فجر خلیل‌آباد در ادامه تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر در خلیل‌آباد ازنظر بار مالی نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی که کشور با آن مواجه است رشد قابل‌توجهی دارد.

,

وی در پایان بابیان اینکه بیش از 100 برنامه جانبی به‌صورت متمرکز و غیرمتمرکز در سطح شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر و دستاوردهای نظام باید به گونه تا شاهد پیامدهای اجتماعی آن باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه