اخبار داغ

نماینده مردم سراوان:

اعزام تیم کارشناسی جهت بررسی تعرفه برق سراوان/ تغییر تعرفه برق از عادی به گرمسیری

اعزام تیم کارشناسی جهت بررسی تعرفه برق سراوان/ تغییر تعرفه برق از عادی به گرمسیری
نماینده مردم سراوان از اعزام تیم کارشناسی جهت بررسی تعرفه برق سراوان و احتمال تغییر نوع تعرفه از عادی به تعرفه گرمسیری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در گفت و گو با شستون به دیدار روز گذشته خود با وزیر نیرو اشاره کرد و اذعان داشت: به دستور وزیر نیرو یک تیم تخصصی و کارشناسی از تهران جهت بررسی و تغییر تعرفه برق از عادی به گرمسیری اعزام می شوند .
وی افزود:  برق رسانی به حاشیه شهر ها از دیگر مبحث هایی مهم حوزه انتخابی سراوان، مهرستان و سیب و سوران به ویژه سراوان از هوشک تا آسپیچ بود که فاقد برق هستند که وزیرنیرو به مدیر عامل شرکت برق استان دستور اکید جهت برق رسانی صادر کرد.
نماینده مردم سراوان در خصوص سد ماشکید اولیی و ماشکید سفلی گفت: انتقال آب به شهرستان های سیب و سوران، مهرستان و بخش هیدوچ از ماشکید سفلی که بودجه زیادی را می طلبد و به دلیل کمبود آب نیاز به بررسی فوری دارد،  وزیر گفته است فعلا چنین مبلغی از عهده اش خارج است و از مجوزات دفتر ریاست جمهوری بودجه ای جهت انقال آب از ماشکید به سوران اختصاص داده می شود.
درازهی خاطر نشان کرد: انتقال برق فشار قوی از ایرانشهر، به آشار، مهرستان و سراوان از دیگر مبحث های این دیدار بود که وزیر قول مساعدت داد.
وی همچنین  به نبود تیر برق و فرسودگی برخی از تیر های برق در منطقه سراوان اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر دستور بررسی و رفع مشکلات در این خصوص را نیز داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون ,
,
,
,
,

شایان ذکر است نماینده مردم سراوان روز گذشته همراه با یار محمدی نماینده مردم زاهدان و جمعی از شهروندان سراوانی عصر روز گذشته با وزیر نیرو دیدار داشتند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه