اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان:

همایش "زن، انقلاب اسلامی، هویت بازیافته" برگزار می شود

همایش "زن، انقلاب اسلامی، هویت بازیافته" برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان گفت: همایشی تحت عنوان همایش انقلاب اسلامی زن هویت باز یافته با شعار انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت ، فرهنگ و تمدن اسلامی درایام دهه فجر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبرمریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان در رابطه با برنامه بسیج جامعه زنان ضمن تبریک  ایام دهه فجر و همچنین ولادت با سعادت پرچمدار کربلا حضرت زینب (س) گفت: برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 95 فرصت معتنمی است برای تبیین نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری لازم است به این موضوع به طورویژه پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

سپهوند با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان‌، این‌ عناصر نجابت و عفاف ‌، نه‌ تنها در پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ را ایفا کردند، بلکه توطئه های دشمنان را درهمه عرصه های گوناگون‌ همچون فرهنگی‌، نظامی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ ،سیاسی‌ و... را نقش‌ بر آب‌ کردند.

,

وی نقش زن را به عنوان یک مادر و یک همسر برابر با تعالیم  دینی و اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:  نقش زن به عنوان یک مادر و یک همسر در چند بعد قابل اهمیت است و پرداختن به آن لازم و ضروری است.مسئول بسیج جامعه زنان در مورد نقش زنان به عنوان یک مادر  تصریح کرد: تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و توجه به نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله کار های است که به طور ویژه به آن باید نگاه کرد .

,

سپهوند گفت: ضمن توجه به  سبک زندگی اسلامی ایران باید توجه به آیین ها و سنت های بومی استان در جهت دوری از اشرافگیری و تجملگرایی و اسراف فراموش نشود.

,

سپهوند در مورددیگر برنامه های بسیج جامعه زنان در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی، در سراسر استان برگزار می‌شود.

,

وی به الگوی سوم زن اشاره کردو افزود: به طور قطع تبیین الگوی زن سوم که مقام معظم رهبری خطاب به زنان فرمودند: الگوی سوم زن مسلمان زن نه شرقی و نه غربی بلکه زنان همطراز انقلاب اسلامی و مادران و همسران شهدا و زنان ایثارگر را نمونه ای از این الگو ها معرفی فرمودند؛ به همین منظور برنامه ها ی دهه فجر با محوریت شعار انقلاب اسلامی منزلت زنْ تحکیم بنیان خانواده سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

,

این مسئول یاد آور شد: در ایام الله دهه فجر همایش تحت عنوان همایش انقلاب اسلامی زن هویت باز یافته برگزار می شود که این همایش  با شعار انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت  ، فرهنگ و تمدن اسلامی با حضورکلیه خواهران در همه ی رده های قشری، عمومی ،اداری و سازمانها درهیجدهم بهمن ماه که مصادف با هشتمین روز دهه فجر است در حسینیه ثار الله خرم آباد برگزار می شود.

,

سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان عنوان داشت: با توجه به اینکه میلاد بانوی کربلا حضرت زینب (س)  در ایام دهه فجر است لذا به همین مناسبت  مراسم جشنی با همکاری هئیت رزمندگان استان  همزمان با همایش انقلاب اسلامی زن هویت باز یافته برگزار خواهد شد.

,

وی برنامه جشن انقلاب در مهد های قرآنی سراسر استان از دیگر برنامه های ایام الله بسیج جامعه زنان عنوان کرد.

,

گفت وگو : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه