اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود:

اجرای 200 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در شاهرود / بصیرت افزایی و دشمن شناسی رویکرد برنامه های دهه فجر

اجرای 200 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در شاهرود / بصیرت افزایی و دشمن شناسی رویکرد برنامه های دهه فجر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: بیش از 200 عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه مبارک فجر و با رویکرد بصیرت افزایی و دشمن شناسی در شهرستان شاهرود برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ویژه برنامه های دهه مبارک فجر سال 95 با شش رویکرد بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت، همبستگی، خود شناسی و دشمن شناسی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به تشکیل کمیته های 17 گانه ویژه دهه فجر و تشکیل 6 کارگروه پیگیری برنامه ها در شهرستان اظهار کرد: با توجه به گستردگی شهرستان شاهرود علاوه بر این کمیته های 17 گانه سه کمیته دیگر نیز به شهرستان شاهرود اختصاص یافت و 200 عنوان برنامه مختلف با موضوعات فرهنگی، ورزشی، هنری و ... ویژه ایام الله دهه مبارک فجر از سوی نهادها و دستگاه های اداری مختلف شهرستان به کمیته مرکزی ارسال شده است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود افزود: کمیته های فرهنگی و هنری، کودک و نوجوان، رزمندگان، شهدا و ایثارگران، بازاریان و اصناف، ادارات، نهادها و سازمان ها، مساجد و هیئات مذهبی، بسیج و نیروهای مسلح، قرآن و تشکل های اسلامی، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشجویی، فضاسازی و تزئینات شهری از جمله کمیته های 20 گانه ای هستند که برای برگزاری برنامه های 12 تا 22 بهمن ماه در شهرستان شاهرود تشکیل شده اند.

,

حسین پور ادامه داد: 50 طرح ویژه فضاسازی و تزئینات شهری، فضاسازی ادارات، محلات و مسیر راهپیمایی 22 بهمن به کمیته مرکزی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود ارسال شده است.

,

وی در خصوص برنامه های نخستین روز دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود عنوان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس، پیش دبستانی ها و مهدهای کودک نواخته خواهد شد و تجمع مسئولان ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شهر، گلبازان تمثال حضرت امام (ره) و قبور مطهر شهدا، دیدار با ائمه جمعه، رژه موتورسواران و ... از جمله برنامه های نخستین روز دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در بخش دیگری از صحبت های خود دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازگویی خاطرات و دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان کشور دانست و تاکید کرد: لازم است رشادت ها و دلاورمردی های جوانان دوران انقلاب و دوران جنگ همراه با دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان کشور بازگو شود.

,

حسین پور با اشاره به تشکیل کارگروه خدمت رسانی به مردم گفت: این کارگروه برای ارائه خدمات رایگان به مردم مناطق محروم شهرستان توسط برخی نهادها شکل گرفته که در ایام الله مبارک دهه فجر با اعزام پزشک ارائه خدمات رایگان پزشکی و یا اعزام روحانی و نیروهای جهادی برای ساخت و ساز، جاده سازی و ...به مردم مناطق محروم خدمت می کنند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه