اخبار داغ

پوستر/تماس تلفنی بدهکار بزرگ بانکی با یکی از افشا کنندگان پرونده فریدون

پوستر/تماس تلفنی بدهکار بزرگ بانکی با یکی از افشا کنندگان پرونده فریدون
نماینده مردم خمینی شهر گفت: آقای مالامیری از امارات با من تلفنی صحبت کرد و درخواست کرد که بانک مرکزی تمام اسناد وام‌هایی که گرفته است را در دسترس مردم و خبرگزاری ها قرار دهد و مدعی است که در دولت روحانی حتی یک ریال هم وام نگرفته است و به طور کلی این موضوع را تکذیب کرد؛ در حالی اسناد موجود صحبت های او را تایید نمی‌کند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در خصوص اقدامات فریدون و ارتباط وی با بدهکار بزرگ بانکی اظهار داشت: مسئله فریدون برای اولین بار همراه با بحث حقوق‌های نجومی مطرح شد؛ برادر رئیس جمهوری توصیه‌ای به برخی از مسئولان برای انتصاب بعضی از افراد در پست‌های اقتصادی به خصوص مدیریت بانک‌ها داشته است که باید بررسی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم خمینی شهر عنوان کرد: آقای مالامیری از امارات با من تلفنی صحبت کرد و درخواست کرد که بانک مرکزی تمام اسناد وام‌هایی که گرفته است را در دسترس مردم و خبرگزاری ها قرار دهد و مدعی است که در دولت روحانی حتی یک ریال هم وام نگرفته است و به طور کلی این موضوع را تکذیب کرد.

,

ابطحی ادامه داد: اسناد موجود این اظهارات را تایید نمی‌کند و ما هم بدون سند صحبت نمی‌کنیم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که مالامیری یک ایرانی است و از حقوق شهروندی برخوردار است بهتر است که به کشور بازگردد و پاسخگوی شبهات مطرح شده باشد، من از او دعوت کردم که به کشور بازگردد و جوابگوی این مسائل حاشیه‌ای باشد.

,

, , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه