اخبار داغ

رشته ورزشی پیلاتس در روستای قلعه بالای بیارجمند راه اندازی شد

رشته ورزشی پیلاتس در روستای قلعه بالای بیارجمند راه اندازی شد
مدرس و رئیس کمیته پیلاتس استان سمنان گفت: کلاس های رشته ورزشی پیلاتس ویژه بانوان در روستای قلعه بالای بیارجمند برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیبه خادمی مدرس و رئیس کمیته پیلاتس در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود گفت: کلاس های رشته پیلاتس بانوان در روستای هدف گردشگری قلعه بالای بیارجمند راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با اشاره به کمبود یا عدم وجود امکانات ورزشی در شرق استان به ویژه در روستاها اظهار کرد: رشته ورزشی پیلاتس پرش و جهش نداشته و نیاز به امکانات ورزشی خاصی ندارد، افراد در همه سنین می توانند ورزش پیلاتس را انجام دهند، در این رشته ورزشی شخص بدون طی کردن مسافت و در فضایی به مساحت دو متر مربع نیز می تواند حرکات این رشته ورزشی را انجام دهد.

,

مدرس و رئیس کمیته پیلاتس استان سمنان با بیان اینکه تمام فاکتورهای ورزشی در پیلاتس هست و می تواند پیش زمینه تمام ورزش های دیگر نیز باشد افزود: رسیدن به اندام مناسب و انجام حرکات اصلاحی از آثار مثبت این رشته ورزشی است.

,

خادمی با بیان اینکه پیلاتس شامل تمریناتی است که باعث ازدیاد و ارتقای تعادل، انعطاف و قدرت انسان می شود بیان کرد: این رشته ورزشی می تواند به ناهنجاری ها و مشکلات اسکلتی که در بدن بوجود می آید کمک فراوانی کند و زمانی که ما عضلات هماهنگ و مناسبی داشته باشیم که در تعادل با یکدیر و تقویت شده باشند می تواند از بروز بسیاری از ناهنجاری ها جلوگیری کند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه