اخبار داغ

یک لرستانی معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله شد

یک لرستانی معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله شد
یک لرستانی به عنوان معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله تهران منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک دکتر مجتبی امیری از پزشکان حاذق لرستانی به شمار می اید که بر اساس حکمی به عنوان معاون بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله العظم منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 دکتر امیری  استاد دانشگاه  بقیه الله است که پیش تر به عنوان مدیر درمان بیمارستان بقیه الله فعالیت می کرد.

,

 

,

امیری از افتخارات جامعه پزشکی لرستان  است که سالهاست در عرصه پوست و مو به مردم کشورمان خدمات پزشکی ارائه می کند و از بنیان گذاران پیوند مو در ایران به شمار می آید.

,

 

,

وی متولد سال1346 در شهرستان سلسله است.

,

 

,

, ,

 

,

به گزارش سفیر افلاک بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله به صورت 3 یال به هم پیوسته در 16 طبقه متمرکز شده و دارای اتاق عمل مجهز و در حدود 500 پزشک که به فعالیت درمانی مشغول می باشند .

,

 

,

این بیمارستان دارای یک درمانگاه مجهز است و این مرکز فوق تخصصی در حال حاضر دارای 57 بخش بستری است که علاوه بر بیماران بستری دارای درمانگاه بزرگی است که به واسطه تنوع و تعدد متخصصین و فوق تخصص ها روزانه به بیماران سرپایی خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهد.

,

 

,

بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله دارای بخش های پاراکلینیکی مجهزی است که وجود بخش های پاتولوژی، MRI، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، سونوگرافی، آنژیوگرافی قلبی و آنژیوگرافی مغزی مرکز را از سایر مراکز متمایز می کند که همین سبب شده سالانه تعداد زیادی از بیماران لرستان جهت سیر مراحل درمانی با سفر به تهران از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی این مرکز بهره مند شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه