اخبار داغ

السیسی: جنگ با تروریسم سخت است

السیسی: جنگ با تروریسم سخت است
«عبد الفتاح السیسی» روز سه شنبه به کشف یک هزار تن مواد منفجره در شبه جزیره سینا اشاره کرد و گفت:جنگ ما با تروریسم، جنگ سختی است و همه دنیا می داند که ما با شجاعت و شرافت خود به تنهایی با آن مبارزه می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل  از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس جمهوری مصر در سخنانی به مناسبت بزرگداشت «روز پلیس» در این کشور از کشف و ضبط یک هزار تن مواد منفجره به ارزش 400 میلیون دلار در شبه جزیره سینا خبر داد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی مصر چند برابر این مقدار را نیز در این منطقه منهدم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
وی افزود: جنگ ما با تروریسم، جنگ سختی است و همه دنیا می داند که ما با شجاعت و شرافت خود به تنهایی با آن مبارزه می کنیم.
,

رئیس جمهوری مصر با بیان اینکه مصر قدرتی است که باید هر فداکاری برای آن کرد، افزود: مردان پلیس در مبارزه با تروریسم همچنان با مقاومت ایستاده اند.
,
,

رئیس جمهوری مصر خطاب به مردم کشورش گفت: تحولاتی که طی سال های گذشته در منطقه شاهد آن بودیم بار دیگر ارزش امنیت و ثبات و آرامش را به ما نشان داد.
,
,

وی به تلاش های نیروهای پلیس مصر برای فراهم کردن امنیت و آرامش در کشور بدون هیچ گونه انتظاری اشاره کرد و ادامه داد: حفظ امنیت و ثبات در کشوری به حد و اندازه مصر نیازمند تلاش های گسترده، فداکاری ها و جانفشانی های بزرگ است.
,
,

السیسی همچنین بر ضرورت احترام به موسسه ها و نهادهای دولتی تاکید کرد و گفت که احترام گذاشتن به این موسسات ضامنی برای حفاظت از دولت به شمار می رود و چالش هایی که مصر طی سال های گذشته با آن روبه رو بوده با وحدت و یکپارچگی مصری ها برطرف شده است.
,
,

این در حالی است که پیشتر کلیسای ارتدکس قبطی «سنت مارک» در قاهره هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در اثر آن 27 نفر کشته شدند.
,
,

السیسی این حمله تروریستی را به شدت محکوم و به همین مناسبت سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
,
,

مصر از زمان کودتای نظامی ارتش این کشور علیه محمد مرسی رئیس جمهوری وقت این کشور با حمله های تروریستی متعدد روبه رو بوده است.
,
,

بیشتر حملات به نیروهای امنیتی در شبه جزیره سینا در شمال مصر و از سوی گروه تروریستی ولایت سینا که شاخه داعش در این کشور است، انجام می شود.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه